הרשמה

חדשות התפקידים: חוזרים ל-Oblivion

מאת: רונן אטיאס

זה היה ככה, לא ככה

למקרה שפספסתם, השבוע פורסם טריילר גיימפליי חדש לכותר התפקידים הפולני The Witcher 2. הסרטון מציג בצורה די יצירתית קטע בריחה מהכלא שמשלב לחימה והתגנבות - ונראה מעולה מכל הבחינות. ההמשך לאחד ממשחקי התפקידים הבולטים של 2007 ימשיך את עלילת קודמו (שמבוססת בעצמה על סדרת ספרים פולנית באותו שם), ויצא למחשב ככל הנראה ברבעון הראשון של 2011 (מאוחר יותר צפויות גם גרסאות קונסולה).

מעל שישים רק אלוהים

בליזארד פרסמה השבוע בפורומים הרשמיים שמפתחיה החליטו שדרגת הדמות המקסימלית במשחק התפקידים-פעולה דיאבלו 3 תעמוד על 60, לא 99 כמו בדיאבלו 2. כמובן, ישר קופצת לראש השוואה ל-World of Warcraft, שם, לפני ההרחבות, זו גם הייתה הדרגה המקסימלית - אבל בבליזארד דוחים כל טענה להעתקה מעצמם, ומסבירים שיש להם סיבות טובות, שקשורות לקצב ההתקדמות וכמות התוכן בדיאבלו 3, לעצור שחקנים דווקא בנקודה זו.

דיאבלו 3 הוא משחק הבתר-שסף-תפקידימי המצופה ביותר כרגע, שזה די מבאס, כי זו בליזארד, לא תומכים נלהבים של התחייבות לתאריך. עם זאת, כל הסימנים עדיין מעידים שהוא יצא במחצית השניה של 2011.

משרד הדיור והשיכון של אלביון

ולפינת הפייבל 3 השבועית: השבוע פורסם סרטון המציג את מערכת עיצוב הפנים של של בתים שתרכשו בממלכת אלביון, הנמצאת בתנופת פיתוח וטומנת בחובה הזדמנויות לנדל"ניסט החובב.

בשונה מרוב סרטוני המשחק, בזה בחרו המפתחים להדגים את הפיצ'ר דווקא עם הדמות הנשית. מעניין למה.

השבוע גם נחשפה רשימת האצ'יוומנטים של המשחק (סה"כ 50, בשווי 1000 נקודות). צפוי להכיל ספויילרים, רק למי שלא יכול להתאפק עד ה-26 באוקטובר.

מפלת האלים, עכשיו באנגלית

השבוע שוחררה הגרסה המתורגמת לאנגלית (מהמקור הגרמני) של Nehrim, אחד המודים הגדולים והמושקעים ביותר שאי פעם נוצרו ל-Oblivion.

למוד ה-Total Conversion, שיצא בשפת המקור ביוני, אין שום קשר ל-Oblivion המקורי מלבד מנוע המשחק, והוא מתרחש בנהרים, עולם פנטזיה שהוא על פי המפתחים הכי חי ונושם שהם יכלו ליצור בכלי העריכה של המשחק.

Nehrim מיועד, לדבריהם, לאלו שהתאכזבו מאובלוויון כי קיבלו משחק פעולה עם אלמנטים של תפקידים ולא להפך. אם אתם רוצים לראות מה חבורה של שחקנים נחושים בדעתם יכולים לעשות עם המנוע של Oblivion - ויש לכם את המשחק המקורי - תוכלו להוריד את המוד מפה (1.65 ג'יגה).

.
 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:31 27.09.2010 | noonameleft noonameleft

    rpg, sims, simscity פייבל החדש עומד לכלול הרבה
    סוגי משחק זה בטוח...

  2. 2

    20:52 27.09.2010 | אוו אוו (אורח)

    איזה יופי כל כך הרבה משחקים טובים :")

  3. 3

    12:48 28.09.2010 | / / (אורח)

    כולם להוריד את המוד לאובליביון, הוא מדהים!

  4. 4

       | פורסם ע"י