הרשמה

רואים כפול: זלדה, חצי רשע שבפנים

 מאת: רונן אטיאס

החצי מרובה המשתתפים של Resident Evil 3DS

השבוע פורסם טריילר משחקיות חדש לכותר הפעולה Resident Evil: Mercenaries, אחד משני משחקי RE שנמצאים בפיתוח ל-3DS. הסרטון מציג קטעי קרבות מתוך המשחק, את מערכת ההתאמה האישית של הדמויות, את המצב השיתופי שבו, ומשום מה - גם את מצב הטוטוריאל. מהסרטון נראה שאין בכותר שום דבר ייחודי באמת, ונראה שמדובר בניסיון להרוויח כסף על מעריצי הסדרה שיקנו גם את Revolutions, שיגיע אחר כך ויכיל קמפיין אימה עלילתי שנראה מושקע במיוחד, אך ללא כל מצבי מולטיפלייר. דמו של Revolutions יכלל בכל רכישה של Mercenaries.

Mercenaries ישוחרר לחנויות עוד קצת פחות מחודשיים, בשניים ביוני.

חג ומועד לזלדה, Dead or Alive, סיפור מערתי

נינטנדו אמריקה הכריזה השבוע על תאריך יציאה לרימייק התלת מימדי של Ocarina of Time, כותר הזלדה שנחשב בעיני רבים למשחק הטוב בהיסטוריה. הגרסה החדשה תכיל, מלבד השדרוג הגרפי, גם שליטה נוחה ומדוייקת יותר אשר עושה שימוש במסך המגע כדי ללבוש ולהשתמש בחלק מן הפריטים, ומאפשרת גם מעבר לגוף ראשון לכיוון בנשקים מסוימים. כמו כן, הרימייק יכיל גם את גרסת ה"מאסטר קווסט" של המשחק, שבה העלילה והמנוע זהים, אך המבוכים אורגנו מחדש. באופן כללי,  היוצר שיגרו מיאמוטו הבטיח לשחקני זלדה ותיקים שישחקו ברימייק "משהו חדש על כל צעד ושעל".

Ocarina of Time 3DS יגיע לאירופה ב-17 ביוני, אמריקה ב-19.

עוד תאריכי יציאה שפורסמו הם לכותר המכות Blazblue Continuum Shift 2 (ב-24 במאי) , Cave Story 3DS (ב-28 ביוני), עוד משחק מכות שידוע בבחורותיו השופעות, Dead or Alive Dimensions (ב-20 במאי), והרימייק של הקלאסיקה Starfox 64, שתגיע ביולי ליפן אבל עדיין לא ידוע מתי תנחת במערב.

 דאבל פן, דאבל פאן?

יפני טיפוסי ישב וחשב לעצמו - "למה להשתמש רק בסטיילוס אחד אם יש לנו שתי ידיים?". המחשבה עצמה הייתה די שגויה, שכן במכשיר ה-3DS אין מולטיטאצ', אך זה לא עצר אותו (או את "נאמקו בנדאי", מפתחת המשחק) מלפתח את Double Pen Sports, כותר מיניגיימס אשר עושה שימוש בשני עטים, אחד בכל יד, בכדי להשלים את המשימות בזריזות. לא בדיוק נראה כמו משהו שהייתי לוקח איתי לשחק באוטובוס, אבל ניסיון נחמד. המשחק יגיע למערב במאי, בצירוף 2 סטיילוסים מעט גדולים מהרגיל.

לשחקנים הסינים לא תהיה שום בעיה עם זה.


 

 

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:08 15.04.2011 | דשג דשג (אורח)

    האחרון נראה מזה דפוק

  2. 2

    02:07 16.04.2011 | 2 2 (אורח)

    תגידו שאלה דחופה מורטל קומבאט החדש יוצא למחשב בסוף??

  3. 3

    17:23 16.04.2011 | ל2 ל2 (אורח)

    לא.....

  4. 4

    23:17 16.04.2011 | היי היי (אורח)

    יש לו גרפיקה של ps1

  5. 5

    14:13 17.04.2011 | dark5595 dark5595

    ניראה לי סתם בזבוז כסף על משחקים לא מבטיחים.
    חוץ מrevolutions כמובן.
    אני בטוח שהDS החדשה תחזיק מעמד רק בזכות המשחקים
    היותר מתקדמים שעומדים לצאת.

  6. 6

       | פורסם ע"י