הרשמה

E3: מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט

מה זה Xbox Smart Glass - פלוס הצצות ל-Halo 4, Tomb Raider, Black Ops 2 ועוד

 זה מתחיל: שלב מסיבות העיתונאים של תערוכת המשחקים E3 מתחיל באופן רשמי עם מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט, שתתחיל ב-19:30 (שעון ישראל). במהלך מסיבת העיתונאים נעדכן בזמן אמת ובעברית את האייטם הזה - ככה שתוכלו להתעדכן בכל החדשות, ההפתעות וההכרזות.

שימו לב שגם פורום Xbox 360 שלנו עורך לייב בלוגינג משלו - שווה להכנס גם לשם ולהצטרף לחברי הקהילה לדיון שוודאי יתפתח בעקבות כל ההכרזות וההפתעות שמצפות לנו בשעה ומשהו הקרובות.

סיכום מסיבת העיתונאים

  • משחקים שהוצגו: Halo 4, Gears of War: Judgment, Splinter Cell: Blacklist, Madden 13, FIFA 13, Fable: The Journey, Forza Horizon, Tomb Raider, Ascend: New Gods, LocoCycle, Matter, Resident Evil 6, Wreckateer, South Park: Stick of Truth, Dance Cetral 3, Call of Duty: Black Ops 2, Nike Plus Training Kinect.
  • Xbox Smart Glass - אפליקציה שתקשר בין ה-Xbox לסמארטפונים ולטאבלטים - אינטראקציה בזמן אמת בין המסכים השונים: בזמן משחקים, יהיה אפשר לראות תפריטים מסויימים בטאבלט. יהיה אפשר להתחיל לראות בדרכים סרט בטאבלט, ואז "להעביר" אותו לטלוויזיה כשמגיעים הביתה. יתפקד גם כשלט רחוק לממשק ה-Xbox.
  • קינקט יתמוך בשפות נוספות - אבל לא בעברית. 
  • שירותי בידור חדשים: ניקולודאון, NBA, עוד ספורט מ-ESPN - כולם לא יהיו זמינים בישראל.
  • מה לא הוצג: דור הקונסולות הבא. מיקרוסופט עמדה בהבטחה שלה - והתצוגה הזאת היתה כולה ממוקדת ב-Xbox 360. 

לייב בלוגינג - מה כתבנו בזמן אמת:

19:23 - עוד פחות מעשר דקות. עמדת הלייב בלוגינג שלנו (שכוללת שני מחשבים - אחד להצגת מסיבת העיתונאים ב-HD על מסך מלא, ועוד אחד לעדכון האתר ועדכונים נוספים) מוכנה, רמת הקפאין בגוף מאוזנת - יאללה. אפשר להתחיל :)

19:30 - מתחילים.

19:31 - טריילר שנראה לייב אקשן ל-Halo 4. רוצים לראות גיימפליי!

19:32 - אוקיי. הנה גיימפליי. נראה מצויין - ספינת חלל גדולה מתרסקת על כוכב, כשהמאסטר צ'יף מסתכל עליה מהקרקע ונראה קול מתמיד. אם זו הגרפיקה של המשחק - מדובר בשדרוג משמעותי מהמשחקים הקודמים.

19:35 - אויבים חדשים - והרבה מהם. הגרפיקה נראית אחלה. האויבים הם אויבי AI ממוחשבים. יש נשק חדש ומגניב. וחללית קטנה שתופסת את הרימונים שאתם זורקים לכיוונה וזורקת אותם בחזרה אליכם. 

19:37 - אפשר להחליף וויזור - מה שעושה את זה מאוד דומה למטרויד פריים. ויש גם הרבה קורטנה, מה שעושה את זה... אממם, משהו שמעריצי הסדרה ממש יאהבו. 

19:38 - דון מטריק, נשיא חטיבת הבידור של מיקרוסופט, עולה לבמה.

19:39 - דיבורי שבח ל-Xbox 360. הקונסולה הנמכרת ביותר לא רק בארה"ב - אלא גם בעולם כולו. נראה היום שירותים חדשים. הקדמה תמציתית משהו. מטריק יורד מהבמה. 

19:40 - טריילר של... המממם... Black Ops 2 אולי? אנשים שנראים כמו מחבלים מדברים בערבית. חייל מסתרעב מתגבר על הרעים והורג אותם בכיף. לא - זה לא בלאק אופס, זה ספלינטר סל חדש.

19:41 - יקראו לזה Splinter Cell: Blacklist. סם פישר בגבול איראן-עירק, מנסה ליירט טרוריסטים. הוא מתגנב, משתמש במשקפות מיוחדות, מפעיל הילוך איטי ונראה די מגניב. הוא גם יכול לטפס על כל מיני דברים, א-לה נייתן דרייק מ-Uncharted. 

19:45 - יהיה שימוש בקינקט, בעיקר של פקודות קוליות. זה נראה טוב מאוד, יש לציין, כל הספלינטר סל הזה. אין לזה את האפיל החדשני של המשחק הקודם בסדרה, וזה אולי דומה יותר מדי לכל משחקי הלוחמה המודרנית של השנים האחרונות - אבל זה בהחלט מעניין.

19:46 - הקהל מוחא כפיים. בצדק. "זה משחק הספלינטר סל השאפתני ביותר", והוא יגיע באביב 2013. 

19:47 - אנדרו ווילסון, מנהל EA Sports, עולה לבמה. 

19:48 - מאדן 13 ופיפ"א 13 יתמכו בקינקט. "פיפ"א 13 עם קינקט לוקחת אותנו למקום חדש לגמרי". נראה שגם כאן - העיקר יהיה פקודות קוליות, לתפקד מאמן ולעשות שינויים בטקטיקות של הקבוצה בזמן המשחק מבלי להתחיל לנבור בתפריטים. אוי ווי - אם מקללים מקבלים כרטיס צהוב.

19:49 - מעניין - מבטיחים שהמשחק הזה יכלול תמיכה בשלל שפות ודיאלקטים. אני מניח שעברית לא תהיה אחת מהם - אבל היי, אם מישהו ב-EA קורא את זה ורוצה להפתיע אותי - הוא מוזמן.

19:50 - ג'ו מונטנה, שחקן פוטבול, עולה לבמה כדי להציג את מאדן ואת תמיכת הקינקט שלו. סלחו לי בזמן שאני מפהק. הקהל מרוצה מג'ו מונטנה. אני ניצלתי את הזמן בשביל לכרסם קצת שוקולד, בשביל שרמת הסוכר שלי תשאר באיתנה.

 19:52 - טריילר למשהו עם קסמים. וקינקט. Fable: The Journey.

והנה עולה פיל ספנסר, ראש אולפני המשחקים של מיקרוסופט. הוא נראה מרוצה. "זו תהיה השנה הטובה ביותר למשחקים בשביל Xbox". עכשיו הוא מפרט על כל האולפנים שמשתפים פעולה עם מיקרוסופט השנה. "היום, אנחנו מספקים הצצה חדשה למשחק מירוצים חדש". אבל קודם - טריילר ראשון ל-Gears of War החדש.

19:55 - ובכן - זה היה קצר. זה נראה כמו גירז. וזה יצא ב-2013. ועכשיו טריילר לפורזה הבא. Forza Horizon. יצא באוקטובר 2012. 

19:57 - יוסוף מדי, ראש השיווק של Xbox עולה לבמה. נראה שעכשיו יגיע החלק הבידורי של מסיבת העיתונאים, בו יספרו על כל מיני ערוצי טלוויזיה ושירותי וידאו חדשים שיגיעו ל-Xbox 360 ולא יעבדו בארץ.

19:58 - יהיה אפשר לחפש תכני בידור דרך דיבור בקינקט, עכשיו גם לפי ז'אנרים. פשוט הגידו "אקס-בוקס, בינג קומדי!" ואז הקונסולה תציג לכם תוצאות מתאימות. הזיהוי הקולי של הקינקט יעבוד ב-12 שפות נוספות - למרבה הצער עברית היא לא אחת מהן. 

20:01 - יהיה ניקולודאון באקס בוקס. ועוד ערוצי ספורט. וחרררררר... ברררררררר... הרבה ESPN. NBA. כאמור - שום דבר מאלה לא יהיה זמין בארץ, אלא אם כן יש לכם VPN אמריקאי ואתם מחברים דרכו את הקונסולה שלכם. בינתיים הדבר הטוב היחיד בכל התצוגה הזאת זה ששיר הרקע בטריילר לערוצי הספורט החדשים הזכיר לי כמה חמוד האלבום הראשון של The Fratellies.

20:04 - עכשיו מדברים על מוזיקה. Xbox Music - שירות מוזיקה עם מעל 30 מליון שירים. השירות יעבוד גם על ה-Xbox, גם על מחשבים עם Win 8 וגם על סלולרים וטאבלטים. טריילר עם אנשים רוקדים.

 20:06 - הכרזה אחרונה של יוסוף: "קינקט משנה את הבידוק, קינקט משגרת את היצירתיות". והוא גם טוב לעשיית כושר - כי יש עכשיו הכרזה על משחק כושר חדש שיהיה "העתיד של משחקי הכושר בקינקט". לא פחות. 

20:07 - עלה מישהו מנייקי, ועכשיו הוא מספר על איך חברת הנעליים שלו התחילה, ועל איך היא עוזרת לספורטאים. כן, אנחנו מבינים, המשחק כושר הזה יהיה תוכן-שיווקי לנייקי.

20:10 - נייקי פלוס קינקט טריינינג. נשמע כמו שם של מכנסיים - אבל זה השם של המשחק. "זו תוכנית האימונים הטובה ביותר בשבילכם", אומר הבחור מנייקי. יהיה אפשר להשוות ביצועים ולהתחרות עם אנשים דרך Xbox Live. 

 20:12 - ראש Xbox Live, מרק ויטון, עולה לבמה. מדבר על מכשירים חכמים - סמארטפונים, טאבלטים וכו'. הבעיה: המכשירים לא חכמים מספיק בשביל להתאים את עצמם למה שאנחנו רואים על המסך בזמן אמת: להעשיר את חוויות המשחק, לספק מידע על תוכניות הטלוויזיה שאנחנו רואים וכדומה. היום - הכל הולך להשתנות - עם Xbox Smart Glass. 

20:13 - יעבוד עם מכשירי Win, ios ו-אנדרואיד. התחלתם לראות סרט בטאבלט? תוכלו "לשלוח" אותו לטלוויזיה כשתגיעו הביתה ולהמשיך מאותו מקום. רואים סרט על הטלוויזיה? הטאבלט יציג מידע על הסרט. מן הסתם זה יעבוד רק על תכנים שנקנו דרך Xbox - מה שאומר ששוב, כנראה שזה לא יהיה ממש רלוונטי בישראל. 

20:14 - חמוד! יעזור לעקוב אחרי הפרקים המסובכים של Game of Thrones בזמן אמת: יגיד איזו דמות נמצאת איפה, איך היא קשורה לדמויות אחרות וכו'. "זה הקסם של Smart Glass". יפתח את הדלת בפני מפיקים ליצור תכנים שישתרעו על יותר ממסך אחד. ואה, כן, זה גם יהיה תקף למשחקים.

 20:15 - נראה שהם מנסים לעשות Wii U ללא Wii U. במשחק פוטבול יהיה אפשר לארגן את הקבוצות על הטאבלט, ולראות את הקבוצה במבט עילי בזמן המשחק עצמו. ב-Halo 4 נוכל לראות בכל מיני פרטי מידע על עולם המשחק שיפתחו כנגיע לחלקים מסויימים בשלבי המשחק - וגם נוכל להתחבר למשחקי אונליין ישירות מטאבלט. יהיה מעניין לראות אם.

20:17 - יאפשר גם לשלוט מרחוק על ה-Xbox עצמו - שינו לחלוטין את הממשק כדי שיהיה אפשר להשתמש בו בעזרת מסך מגע. וגם - דפדפן אינטרנט!

20:18 - פריוויו של אקספלורר ב-Xbox. האמת - לא נראה כזה להיט. אבל לכו תדעו.

20:21 - יושק בכל העולם בסתיו הקרוב, ככל הנראה ביחד עם עדכון ה-Dashboard הבא של ה-Xbox 360. יהיה אפשר להשתמש במכשירים קיימים - כל הטאבלטים, על הסמארטפונים. שמח. 

20:22 - זה היה צפוי: כל העסק הזה יהיה תקף גם ב-Windows 8 - כולל משחקי Xbox (עדיין לא ברור איזה משחקים בדיוק).

20:23 - עולים החבר'ה מקריסטל דיינמיקס להציג את Tomb Raider. יאי!

20:24 - דמו מחלק מאוחר במשחק. לארה מתגנבת לה עם חץ וקשת, קופצת מעל צוקים, מחסלת אויבים. נראה טוב מאוד ואקשני מאוד. 

20:25 - המון גברים מנסים לירות על לארה. היא מנצחת את כולם. הגרפיקה נראית מצויינת, בעיקר בכל הקשור לרקעים ולאווירה. קטעים סינמטיים א-לה Uncharted משולבים בגיימפליי. עכשיו היא מתגלצ'ת במורד נהר שוצף וכמעט נהרגת ממנוע של מטוס. בא לי לשחק במשחק הזה. עכשיו.

20:27 - פיל ספנסר חוזר. נראה שהגיע הזמן להציג מותגי משחק חדשים, "שיקחו אותנו לעולמות חדשים לגמרי". שלושה כותרים חדשים שלא נחשפו אף פעם. הראשון: הצוות מאחורי Toy Soldiers בכותר חדש: Ascend New Gods.יש על מיני אלים שהורגים אחד את השני, וכל מיני שדים מסביב. לא ברור בדיוק מה הולך כאן - חוץ משיש יצורים ענקים ודי מפחידים. יגיע ב-2013.

20:30 - מה עכשיו? משהו חדש. עם מתנקשת בשם אייריס? לא - אופנוע בשם אייריס. במשחק בשם LocoCycle.

 20:31 - משחק מהיוצר האמנותי של "שודדי הקאריביים". יש גולה עם עין וכל מיני קוביות גדולות שמתחברות למבנה. מה זה? מה הולך כאן? יקראו לזה Matter, וזה יהיה מיועד לקינקט ויצא ב-2013.

20:32 - הגיע הזמן לרזידנט אוויל 6, עם בחורים יפניים שישחקו בו קצת וידברו במבטא כבד. 

20:34 - המשחק נראה מהיר יותר מקודמיו. אפשר לירות ולרוץ באותו זמן, ולהחליף כלי נשק במהירות. בכלל, ליאון קנדי רץ כמו גדול, וכל העסק נראה מאוד סינמטי וקצבי. 

20:37 - רזידנט נראה מצויין. ועכשיו מגיעה אלקס רואיז מצוות Xbox Live, ומציגה משחק עם רובים ענקיים, פיצוצים גדולים, טירות מלאות גובלינים וקינקט. Wreckateer נאה משחק מטופש וחמוד במיוחד בו יורים כל מיני כדורים על טירות בעזרת הקינקט. מטופש - אבל קצת חינני. יצא בקיץ הקרוב, שלפי מצב הטמפרטורות בחוץ כבר התחל.

20:39 - סאות' פארק! טריילר מצויין - והנה באים טריי פארקר ומאט סטון, יוצרי הסדרה, שצוחקים בערך על כל מה שאמרו בתערוכה עד עכשיו (מה דעתכם על לשחק משחק בטלוויזיה שלכם, בזמן שאתם מחוברים לסמארטפון שלכם, בזמן שהוא מחובר לתנור בזמן שאתם יושבים בתוך המקרר?). הם אומרים שבמשחק הושפעו המון שעות כדי שיצא מוצלח ונאמן לסדרה. 

20:43 - מעבר חד להרמוניקס ו-Dance Central 3. טריילר עם ריקודים ורקדנים שמספרים על זה שהם המציאו ריקודים כדי שיהיה אפשר לרקוד אותם במשחק הריקודים החדש. ועכשיו יש מופע ריקודים על הבמה. קצת מביך, אני אחסוך מכם את צילום המסך כי אני לא חושב שזה מגיע לכם. 

20:48 - דון מטריק שוב על הבמה, כדי לסכם. הוא נראה מרוצה, ומסכם את ה"עידן החדש של ה-Xbox" שלטענתו הוצג היום. 

20:49 - ולסיום: Black Ops 2, שכרגיל בסדרה הזאת יתן בלעדיות זמנית על תכני ה-DLC. גיימפליי. חיילים מלווים את נשיאת ארצות הברית אחרי שהטרוריסטים השתלטו על הטכנולוגיה של צבא ארצות הברית. נראה שיש בלגאן בחוץ, בניינים מתפוצצים, טילים מתעופפים ופקקי תנועה על הכבישים.

20:54 - בצורה לא כל כך מפתיעה, זה נראה כמו Call of Duty. אקשן סינמטי מהיר וקצבי,מעבר מהיר בין סגנונות משחק (רגע אחד צלפות, רגע אחר כך שיגור טילים וכדומה), גרפיקה חביבה אך מעט מיושנת. מישהו אמר "המשחק הכי מוכר של 2012"?

21:01 - וזהו. אחרי דמו ארוך (!) של Black Ops 2 נגמרה מסיבת העיתונאים הראשונה של E3. בעוד שעתיים בדיוק - EA תעלה על הבמה ותחשוף את המשחקים שלה. גם משם נעדכן בשידור חי.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:39 04.06.2012 | tom1187 tom1187

    נראה אדיר, ואני עוד פחדתי שלא יהיו מספיק שינויים

  2. 2

    19:50 04.06.2012 | tom1187 tom1187

    אני מדבר על היילו כמובן

  3. 3

    20:12 04.06.2012 | שום דבר חדש בינתיים שום דבר חדש בינתיים (אורח)

    הכל היה צפוי.... כמה זמן עוד יש להם?
    מה שכן, אם מישהו מוצא לינק לטריילר של SC:B שיביא בהקדם (וסתם שתדעו - סביר להניח שזה לא יגיע לPC לפי ההשערות מהימים האחרונים)

  4. 4

    20:20 04.06.2012 | hg hg (אורח)

    לא משהו...
    מה שאני באמת רוצה לראות בתערוכה זה מה EA עשו עם הסוף של Mass effect...

  5. 5

    20:28 04.06.2012 | חחחח חחחח (אורח)

    טוב שהם לא מגזימים עם טומב ריידר....

    http://e3.gamespot.com/

    למי שרוצה לראות

  6. 6

    20:32 04.06.2012 | TheBaker TheBaker

    ascend מנסה להיות ה god of war של ה xbox...

  7. 7

    20:34 04.06.2012 | TheBaker TheBaker

    וכמו כל שנה , מצחיק לראות יפנית מדברם אנגלית

  8. 8

    20:35 04.06.2012 | ל7 ל7 (אורח)

    אכן

  9. 9

    20:39 04.06.2012 | וורקאטיר או איך שלא קוראים לדבר הזה וורקאטיר או איך שלא קוראים לדבר הזה (אורח)

    חחחחחחח איזה משחק לסטלנים

  10. 10

    20:41 04.06.2012 | lkuj; lkuj; (אורח)

    Wreckateer הזה זה copy angry birds רק ב3d

  11. 11

    20:41 04.06.2012 | עידו עידו (אורח)

    חחחחח סאות פארק אדיר XDDDDDDD

  12. 12

    20:42 04.06.2012 | הללויה!!! הללויה!!! (אורח)

    south park!!!!
    jews cant be saviors

  13. 13

    20:47 04.06.2012 | tom1187 tom1187

    פאק!!! למה יש זמר פופ מסריח על המסך טלוויזיה שלי כשאני רוצה לראות משחקים?

  14. 14

    20:48 04.06.2012 | kghkl kghkl (אורח)

    this is so gayyyyy!

  15. 15

    20:49 04.06.2012 | ido ido (אורח)

    מה זה החרא הזה?

  16. 16

    20:51 04.06.2012 | קקה קקה (אורח)

    מזה הגייזיות הזו?

  17. 17

    21:05 04.06.2012 | לחיךיח לחיךיח (אורח)

    אמת המסיבות הגרועות של מייקרוסופט, הם רק השקיעו בהכנסת טאבלטים וערוצי ספורט לאקסבוקס. לא היה שום דבר חדש ויש להם סך הכל 3 אקסלוסיבים ששווים משהו שלנת 2012-2013:
    halo 4
    gears of war
    forza horizon

  18. 18

    21:07 04.06.2012 | 123 123 (אורח)

    חוץ מהמשחק החדש של סאות פארק,ספלינטר סל,טומב ריידר ובלאק אופס הייתה תערוכה זוועתית.

    הפכו את התערוכה לתערוכת גאדג'טים זה כבר עצוב,מיקרוסופט רק מדברים על זה שהאקסבוקס יכול לעשות כל דבר.

  19. 19

    21:08 04.06.2012 | עידו עידו (אורח)

    לא מסכים שהתערוכה גרועה
    מבחינת הגמפליים שהיא הציגה, ברובם היא הפציצה
    ונתנה באמת סיבה לחכות...
    מבחינת החומרה זה לא נוגע אלינו, אבל באר''הב בעיקר
    יכול להיות שזה מהפכה של ממש הסמארט גלאס וכו'...

  20. 20

    21:12 04.06.2012 | ל-19 ל-19 (אורח)

    נכון הגיימפליים היו טובים אבל הם לא של משחקים אקסלוסיבים לxbox אז זה לא נחשב.
    אם אתה רוצה לבדוק אם מייקרוסופט הייתה טובה או לא אתה צריך להסתכל רק על האקסלוסיבים.

  21. 21

    21:14 04.06.2012 | gh gh (אורח)

    טומב ריידר הכי טוב כאן

  22. 22

    21:33 04.06.2012 | גיימר גיימר (אורח)

    BO2 באמת ששיעמם אותי. הזכיר לי יותר מדי אבל יותר מדי קרייסיס וכל הקטע הם הרכבים זה פשוט היה וואנאבי BF. אם המשחק הזה יהיה המשחק הכי מוכר ב-2012 אני אשתגע, למה הפעם לא מגיע לו.

  23. 23

    21:43 04.06.2012 | יותם ברנז יותם ברנז

    20 -
    אני לא מסכים איתך לגבי האקסקלוסיביים. אקסלוסיביים חשובים מאוד בשלבים המוקדמים של מחזור חיי הקונסולה, לא כשהיא לקראת הסוף. רוב מי שרצה אקס בוקס כבר קנה אחת - אנחנו רואים את זה לפי העובדה שה360 היא הקונסולה עם מחזור המכירות היציב ביותר בדור הנוכחי.
    המסיבה של מייקרוסופט היתה נחמדה בחלקים בהם הציגו משחקים ומחורבנת בשאר הזמן - כמו תמיד.

    אה, וטריי פארקר ניצח בE3. זהו. סגור.

  24. 24

    21:52 04.06.2012 | tom1187 tom1187

    הייתה מסיבה מצויינת, שהציגה משחקים מצויינים והציקה תכלס את ההכי מעניינים. זה שהיא הציגה גם טכנולוגיות חדישות שלא נוגעות אלינו כישראלים לא הופך אותה למחורבנת ממש מממש לא.
    מה שקצת מבאס אותי זה שלא אמרו כלום על אלן וויק ושלא היה שום טרריילר או גיימפליי של ryse

  25. 25

    21:55 04.06.2012 | חעיליע חעיליע (אורח)

    ל23- מה זה השטויות האלה לא חשובים אקסלוסיבים? נראה לי מייקרוסופט שטפו לך את המוח. הם גרמו לגיימרים לקנות את האקסבוקס שלהם ואז הם מחרבנים על הלקוחות שלהם ומתמקדים בדברים כמו nike וdance central 3, בשביל להביא עוד קהל לקוחות של שחקני ארקייד.
    חוץ מזה "קצב מכירות יציב" זה לא משהו חיובי, רק לידיעתך, האקסבוקס 360 היא הקונסולה הכי פחות נמכרת בדור הנוכחי (נכון שהיא מובילה על הps3 בשני מיליון עותקים, אב היא יצאה שנה קודם לשוק ולכן במספר מכירות לחודש היא הכי נמוכה).
    באמת היה נחמד לראות משחקים טובים כמו splinter cell ו tomb raider, אבל מבחינת מייקרוסופט עצמה, היה לה חרא של תערוכה וזה עוד בלי לדבר על המופע פופ המזוויע באמצע.

  26. 26

    23:05 04.06.2012 | יותם ברנז יותם ברנז

    חעיליע -
    מה שלא היה גיימפליי [ואוסיף, גם הגיימפליי של פיפיא ופורצה, אבל זה כבר טעם אישי] היה איום ונורא - כמו בשנה שעברה, ובשנה שלפניה; או שאולי שכחת משני הדושבאגז ששיחקו מאדן עם הקינקט בשנה שעברה?
    וה360 היא היחידה ששמרה על גרף עליה במכירות מאז שיצאה. הווי מכרה יותר יחידות, נכון, אבל הפיק שלה הגיע מהר מאוד ולא טיפס מאז.

  27. 27

    03:13 05.06.2012 | קובי קובי (אורח)

    25- אז כדאי שתבדוק שוב, ה-360 נמכרת פי כמה וכמה מה- PS3, ומה זה קשור מתי ה- PS3 יצאה? גם בשנת 2012 היא מוכרת הרבה יותר ממנה, ועזוב את זה... מספר המנויים לחשבון גולד אפילו גדול יותר ממספר השחקנים ב- PSN...

  28. 28

    03:16 05.06.2012 | קובי קובי (אורח)

    ד"א אני עדיין לא מבין את כל הבכיינים שטוענים שהיתה להם חרא תערוכה... אתם פשוט בכיינים לא מהעולם הזה.
    הם הראו שם את היילו 4, גירס חדש, פורזה חדש שנראה מעולה... ואתם עדיין אומרים שהם לא הציגו כלום? אתם צריכים כאפה ענקית. לא נראה לי שסוני יראו משהו יותר טוב מזה.

  29. 29

    08:00 05.06.2012 | ikhjl ikhjl (אורח)

    27- רוצה להתערב? הps3 נמכרת יותר מהps3 וגם ב2012 היא מכרה יותר.
    תסתכל פה:
    http://www.vgchartz.com/yearly/2012/Global/
    הs3 מכרה ב2012 4,074,820 יחידות והxbox360 מכרה 3,141,779 יחידות.

    גם בשנים קודמות הps3 מכרה יותר:
    ב2011:
    ps3 - 14,128,407
    xbox 360 - 13,808,365
    2010:
    ps3 -13,941,153
    xbox 360- 13,253,914
    2009:
    ps3- 12,997,974
    xbox 360- 10,160,518
    2007:
    ps3- 7,922,055
    xbox 360 - 7,879,552

    בעצם השנה היחידה בה הxbox מכרה יותר זאת שנת 2008.

  30. 30

    08:03 05.06.2012 | ikhjl ikhjl (אורח)

    וגם מה שרשמת על המנויים בgold לא נכון.
    בpsn יש 90 מיליון משתמשים: http://en.wikipedia.org/wiki/PlayStation_Network

    בxbox live יש 40 מיליון משתמשים:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Xbox_Live

    אז אל תבוא לפה בלי שום ידע ותתחיל להפיץ שקרים.

  31. 31

       | פורסם ע"י