הרשמה

סיקור סלולרי: Tomb Raider Anniversary

Tomb Raider Anniversary

אם חשבתם שלארה חושפת את שרירי החזה שלה על ימין ועל שמאל רק במחשב ובקונסולות, לא הערכתם אותה נכונה. הגברת הראשונה של הגיימינג (בהתנצלות מראש למיס פקמן ולזלדה) זוקפת קומה כמעט באותה מידה על הטלפון - Tomb Raider Anniversary הוא המשחק השישי שלה על הפלטפורמה.

בעוד Tomb Raider: Legend הלך בדרך התלת-ממד, וכך הקריב על רוב הטלפונים את מורכבות השלבים ואורך המשחק בעבור נזיד פוליגונים, Anniversary בוחר לבסס את עצמו על פורמט משחקי הסדרה של ה-Gameboy Color שיצאו בזמנם, הדו-מימדיים כמובן - ויוצא נשכר. בעבור רובנו, Anniversary הוא משחק Tomb Raider הטוב ביותר שניתן למצוא לטלפון.

כמו משחקי הנסיך הפרסי הקלאסיים, לארה בדו-מימד משלבת בין פלטפורמה לפעולה, עם הרבה קפיצות מעל תהומות והתנדנדות מעל בורות פוערי שיני חניתות. אלא שב-Anniversary מושם גם דגש רב על פתרון חידות, שבעיקר מתבססות על דחיפת ומשיכת בלוקים גדולים של אבן, הפעלת מתגים ושימוש בדינמיט שצריך למצוא ברחבי השלב כדי לפוצץ קירות לא יציבים.

המשחקיות והמראה של המשחק החדש דומים מאוד למשחקי טרילוגיית Tomb Raider הטלפונית שיצאו לפני ארבע שנים, אבל Anniversary משפר על כור מחצבתו באורך (הוא בכ-50 אחוז גדול יותר מכל אחד ממשחקי הטרילוגיה) ובגרפיקה. למרות שהוא עדיין לא נראה טוב כמו Prince of Persia Classic שהגיע לשוק לא מזמן, הרקע המרובד (Parallax) עשיר ומוסיף לאווירה. המעט שיש מהסיפור מבוסס על משחק Tomb Raider המקורי מ-1996.

הבשורה הטובה לשחקנים מנוסים היא שמדובר באחד המשחקים המאתגרים מסוגו. אם אתם מאלה שזורקים את הטלפון במיאוס כשהמשחק הורג אתכם בעקבות צעד לא זהיר ומחזיר אתכם לתחילתו של שלב ארוך - עדיף שלא תבחנו את עצביכם עם Anniversary. אם אתם מתעצבנים כאשר משחק מנדב לכם אזהרה דקה שבדקות בלבד כנגד ביצוע שגיאה גורלית שתחסום את דרככם ליציאה ותאלץ אתכם לשחק את השלב מחדש - אולי כדאי שתוותרו. מעבר לשלב הראשון הפשוט, המשחק ידרוש מכם דיוק וזהירות שמותירים מרחב טעות מצומצם מאוד. בעבור מחפשי אתגרים, המשחק ידרוש כעשר שעות לפיצוחו ואולי יותר - תלוי ביכולת ובנסיון.

ציון: 8/10

[vod]http://vgamers.vgames.co.il/FLV_Video/080207/TRMobile.flv[/vod]

משתמשי סלקום: הורידו את המשחק לטלפון שלכם!

לסיקורי משחקי סלולר נוספים

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    07:25 11.02.2008 | itai_1813 itai_1813

    הורדתי את המשחק לפני הביקורת.

    זה משחק מגעיל!
    רואים את לארה קטנה ומרובעת
    ו... בקיצור, שלא תחשבו על
    להוריד את זה!

  2. 2

       | פורסם ע"י