הרשמה

Minecraft מגיע לשמונה מיליון

המשחק העצמאי הצליח למכור סכום כמעט דמיוני של עותקים

 עם להיטים לא מתווכחים: המשחק העצמאי Minecraft חגג אתמול ציון דרך, כאשר מרקוס "נוץ'" פרסון, יוצר המשחק, הודיע כי  גירסת ה-PC שלו מכרה מעל שמונה מיליון עותקים

"הפרצוף שלי עושה קולות של חיוכים, אז כנראה שהוא מחייך", כתב נוץ' בטוויטר שלו במקביל לפרסום ההודעה המשמחת באתר. שמונה מיליון עותקים הוא סכום כמעט דמיוני למשחק עצמאי כמו Minecraft - בייחוד בהתחשב בכך שיש לא מעט משחקי AAA שמתקשים להגיע לנתוני מכירות כאלה.

Minecraft נמכר כיום ל-PC דרך אתר המשחק ודרך קודים דיגיטליים שנמכרים ברשתות Best Buy, Target ו-Wal-Mart בארה"ב. כמו כן, קיימות למשחק גרסאות סלולריות, ולפני מספר חודשים יצאה לו גם גירסה לקונסולת ה-Xbox 360, שהצליחה למכור לבדה מעל ארבעה מיליון עותקים - מה שאומר שנכון להיום יש כ-12 מיליון גיימרים שרכשו את המשחק.

 

Minecraft, שהתחיל בתור פרוייקט קטן ופרטי של פרסון, הפך את המתכנת השוודי הצעיר למיליונר, ואפשר לו להקים אולפן משחקים של ממש, בו מועסקים עובדים נוספים שעובדים על משחקים חדשים.

שמונה מיליון זה בערך מספר התושבים במדינת ישראל, וסביר להניח שכשנוץ' שחרר לראשונה את Minecraft הוא לא דמיין לעצמו שיגיע יום בו המשחק שלו יהפוך ללהיט כל כך גדול. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:40 13.11.2012 | yossi465 yossi465

    אממ.
    ביחד בסוני ובאקסבוקס זה לא 12 מיליון
    זה 11,999,999 כי יש לי גם לאקסבוקס וגם למחשב.
    XD

  2. 2

    08:32 14.11.2012 | War_panda_EDES War_panda_EDES

    I have 2 users on minecraft LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLO

  3. 3

       | פורסם ע"י