הרשמה

Bioshock Infinite נדחה. שוב

תאריך היעד החדש של Bioshock Infinite: סוף מרץ 2013. לפחות עד הדחייה הבאה

 סמנו ביומנים, שוב. קן לווין, היוצר של סדרת משחקי Bioshock, הכריז כי המשחק הבא בסדרה, Bioshock Infinite, יגיע מאוחר מהצפוי. לווין סיפר שאולפן הפיתוח שלו זקוק למספר שבועות נוספים כדי ללטש את המשחק ולתקן כמה באגים, ושתאריך היעד החדש שלו הוא ה-26.3.13.

זו הדחייה השניה של Bioshock Infinite בזמן קצר יחסית, והיא מגיע שבועות ספורים אחרי שלווין חשף רשמית כי המשחק לא יכלול רכיב מולטיפלייר, למרות שבמקור רכיב כזה היה אמור להכלל בו. 

מי שיזם את הדחייה היה רוד פרגוסון, אחד העובדים החדשים ביותר בצוות הפיתוח של המשחק. פרגוסון עבד עד לאחרונה באולפני Epic, והיה אחד המפיקים הבכירים ביותר בסדרת Gears of War. לפי לווין, כשהוא ראה את Infinite הוא "התאהב", אך לאחר שבחן את המשחק במשך כמה ימים החליט שעדיף לדחות אותו כדי להמשיך ולשפר אותו עוד קצת.

"בסופו של יום, המשחק הזה צריך להיות המשחק הכי טוב שהוא יכול להיות, ולכן הסכמתי לכך", אמר לווין.

בגדול - אי אפשר לכעוס על לווין עך כל שהחליט לדחות את המשחק כדי לגרום לו להיות טוב יותר. מצד שני, Bioshock Infinite הוא אחד המשחקים המצופים ביותר בכל תעשיית המשחקים כיום, והדחיות החוזרות ונישנות שלו גורמות לי להרגיש כאילו לא באמת אוכל לשחק בו אי פעם.

 

ואם חשבתם שהמצב של Bioshock Infinite בקנטים - חכו שתשמעו על גירסת ה-Vita של המשחק, שהוכרזה כבר בכנס E3 לפני כשנה וחצי. בזמנו, סיפר לווין שיש לו רעיון מצויין למשחק נייד בסדרה, ושפלטפורמת ה-Vita תהיה מושלמת בשבילו. לווין אמר כבר אז כי מדובר בקונספט בלבד, ולא במשחק שנמצא בפיתוח.

כעת, נראה שהסיכויים של הקונספט הזה להבשיל למשחק מלא קלושים. לווין מספר כי בימים אלה נערכים דיונים ארוכים בין Take-Two, מפיצת המשחק, ובין סוני, בנסיון להגיע להסכם עסקי שיהפוך את הפקת המשחק לכדאית בשביל שתי החברות. ה-Vita היא קונסולת משחק שלא מצליחה להתרומם מבחינת מכירות - ומאוד ברור מדוע Take-Two אינה מתלהבת לפתח לה משחק בפרופיל כל כך גבוה. 

"מבחינת איפה שה-Vita נמצאת היום, הכל נמצא בידיים של אנשי העסקים ב-Take Two ובסוני", אמר לווין, והוסיף: "זה משהו שאני עדיין מאוד מעונין לעשות. יש לי עיצוב ממש מגניב בשביל זה. אבל השאלה היא, האם האנשים האלה יצליחו להגיע להסכם הנכון שיוכל לגרום לכולם להיות מרוצים ולהפיק את המשחק".

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י