הרשמה

נינטנדו מאחדת מחלקות

זרוע הקונסולות הניידות של נינטנדו תתאחד עם זרוע הקונסולות הביתיות. איך זה ישפיע על הקונסולות הבאות?

 שינוי מהותי אצל נינטנדו: חברת המשחקים היפנית החליטה לאחד בין שתי מחלקות החומרה שלה - מחלקת הקונסולות הניידות ומחלקת הקונסולות הנייחות, ולהקים מחלקת חומרה אחת גדולה, שתאפשר שיתוף פעולה גדול יותר בין המהנדסים השונים בחברה.

עד כה, נינטנדו העסיקה 150 מהנדסים במחלקת הקונסולות הניידות שלה, ו-130 במחלקת הקונסולות הביתיות. בחברה מקווים שהאיחוד יאפשר למהנדסים לעבוד בצורה יעילה יותר, ולהוביל לכך שהיא תוכל להוציא קונסולות חדשות בפרקי זמן קצרים יותר. מיזוג המחלקות צפוי להסתיים בתוך כחודש, ובשלב מאוחר יותר השנה תעבור המחלקה המאוחדת והחדשה אל מטה החברה החדש, שנבנה בימים אלה בעיר קיוטו שביפן. 

 
נינטנדו מציגה את ה-Wii U. האם הקונסולה הבאה קרובה יותר ממה שאנחנו חושבים?

הצעד של נינטנדו מעניין במיוחד עקב התזמון שלו. החברה שחררה זה עתה את ה-Wii U, וגם הקונסולה הניידת הנוכחית שלה, ה-3DS, עדיין לא חגגה שנתיים. קונסולה חדשה לא צפוייה להגיע בעתיד הנראה לעין - אלא אם כן בנינטנדו מתכוונים להכין לנו הפתעות גדולות לשנים הקרובות.

איחוד המחלקות הוא לא השינוי המבני שנינטנדו צפויה לעבור בקרוב. לפני מספר שבועות הודיעה החברה על שינויים גם במחלקות התוכנה שלה - ועל ארגון מחדש של אולפני המשחקי הפנימיים שלה. המטרה של נינטנדו, כך נראה, היא להפוך לחברה זריזה יותר, שמסוגלת להגיב לזמן אמת לשינויים שנעשים בשוק המשחקים - הן בצד החומרה והן בצד התוכנה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:54 17.01.2013 | Stemro Stemro

    הייתי בטוח שהם כבר עושים את זה. זה נשמע כמו דבר הגיוני לעשות.

  2. 2

       | פורסם ע"י