הרשמה

נינטנדו מעוררת את ה-Wii U

אחרי חודשיים מנומנמים נינטנדו חושפת כותרי Wii U חדשים - כולל Zelda ישן-חדש שיגיע עוד השנה

 ה-Wii U מתחילה להתעורר: נינטנדו ערכה היום אירוע Nintendo Direct, בו סאטורו איווטה, נשיא החברה פנה למעריציה בשידור וידאו אינטרנטי, וחשף פרטים רבים לגבי העתיד של ה-Wii U. 

בתחילת האירוע, התנצל איוואטה בפני בעלי ה-Wii U  על החודשיים האחרונים, שהיו די דלילים במשחקים. לפי דבריו של איוואטה, התכנון המקורי של נינטנדו היה להוציא משחקים רבים יותר בפרק זמן קצר יותר - אך שבסופו של דבר הוחלט שיהיה עדיף להשקיע עוד קצת זמן בפיתוח המשחקים האלה, ולשחרר אותם רק כאשר הם יהיו מוכנים לגמרי.

לפי דבריו של איווטה, החל מחודש מרץ העניינים הולכים להשתנות, ובעלי ה-Wii U יתחילו להנות מזרם יציב וקבוע של משחקים חדשים. משחקים אלה כוללים את Lego City Undercover, The Wonderfull 101 ו-Pikmin 3 - כולם הוכרזו במקור כמשחקי השקה לקונסולה, אך נדחו בסופו של דבר להמשך השנה.

בנוסף, חשף איווטה פרטים ראשונים על שורה של משחקים חדשים, שצפויים לצאת לקונסולה בעתיד. ההכרזה הגדולה ביותר היתה גירסת מחודשת של The Legend of Zelda: The Windwaker - משחק הזלדה שיצא במקור לקונסולת ה-Gamecube לפני כעשור. 

בנינטנדו ככל הנראה מכינים את החידוש הזה מאפס: הוא יכלול מנוע גרפי חדש לגמרי, וגם שיפורים למשחקיות וקישוריות רשת. איווטה סיפר שהרעיון לבצע את החידוש נעשה כחלק מהליך הפיתוח של משחק הזלדה הבא ל-Wii U, שככל הנראה יצא בעתיד הרחוק. צוות הפיתוח ניסה לבדוק כיצד נראה הסגנון המצוייר של The Windwaker באיכות HD על חומרת ה-Wii U - וכל כך התלהב עד שהחליט לעשות רימייק מלא למשחק.

Windwaker HD יהיה זמין כבר השנה, ככל הנראה בחודש נובמבר. 

 

עוד נחשף על ידי נינטנדו, שב-E3 ייחשף משחק תלת-ממדי חדש של מריו ל-Wii U, כמו גם המשחק הבא בסדרת Super Smash Bros. החברה גם חשפה משחק בשם Shin Megami Tensei X Fire Emblem, שיאחד בין שני מותגי המשחק היפניים המצליחים למשחק אחד.

משחק נוסף שנחשף והוצג הוא כותר תפקידים חדש שמפותח על ידי אולפן Monolith, וכנראה יהיה המשך ל-Xenoblade Chronicles שיצא לפני כשנתיים לקונסולת ה-Wii המקורית. 

בנינטנדו גם עובדים על שדרוגי תוכנה לקונסולת ה-Wii U, שיגיעו בחודשים הקרובים ויפתרו, לטענת החברה, את זמני הטעינה הארוכים של תפריטי הקונסולה. גם חנות המשחקים הנוסטלגיים של נינטנדו, ה-Virtual Console, תגיע לקונסולה החדשה בחודשים הקרובים, ותאפשר לשחק במשחקי NES ו-SNES על מסך המגע של ה-GamePad. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:32 24.01.2013 | WarFox89 WarFox89

    המשחקים לקונסולת ה-Wii U פונים לקהל מאוד מצומצם של גיימרים שהם הארדקור ויותר למשתמשי הקז'ואל לכן אף על פי המפרט המרשים יחסית של הקונסולה אין לה ממש סיכוי להתחרות ראש בראש בקונסולות הדור הנוכחי (PS3\XB360) ובטח שלא בדור הבא של קונסולות ה-HD

  2. 2

       | פורסם ע"י