הרשמה

DriveClub חוזר ללוח השרטוטים

נראה שכותר המירוצים לא יגיע אלינו בקרוב

לפי איך שזה נראה, אנו נצטרך לחכות עוד כמה חודשים לפחות עד שנוכל לשחק במשחק המירוצים הבלעדי של סוני, Drive Club. המשחק המצופה היה אמור להיות הכותר הבולט היותר מבין משחקי ההשקה של ה-PS4, אך נדחה מנובמבר 2013 ל"תחילת 2014". ההשקה היתה אמורה להידחות עד פברואר לכל המאוחר אך נראה שהמפתחים עדיין לא מרוצים מאיך שהמשחק נראה כרגע.

לפי דבריו של סקוט רוד(Scott Rohde), מנהל בכיר ב-Worldwide Studios, הסטודיו יחזור בחזרה ללוח השרטוטים עם המשח, על מנת ליצור משחק "נהדר".
דדדדד
בראיון שערך עם IGN הסביר: "אנחנו ממש לא רוצים לשחרר משחק לפני שהוא מוכן, ומדי פעם זה קורה כחלק מהמסלול הטבעי של עסקים, בו אנחנו חושבים שיש לנו מוצר מצוין שיהיה מוכן להשקה. אבל ככל שאנחנו מתקרבים למועד ההגשה, אנחנו מבינים שאנחנו צריכים לעבוד עליו עוד קצת. זה לא יהיה מתאים להוציא מוצר לפני שהוא מוכן".

"אני חושב שסוני, כנראה הרבה יותר ממקומות אחרים, מוכנים לספוג את החזרה אחורה על מנת לדואג שהמשחק יהיה נהדר לפני שהוא יגיע אל השוק. וזה מה שקורה עם המשחק כרגע".

רוד לא ציין תאריך השקה או אפילו טווח משוער ל-Driveclub, מה שעשוי להצביע על כך שיקח עוד הרבה זמן עד שנוכל לשחק בו בעצמנו.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:16 11.03.2014 | EZZZ EZZZ

    דדדדד

  2. 2

    21:58 11.03.2014 | ShiTDemoN ShiTDemoN

    עם כל הקונסולות החדשות האלו יצרו רף גבוה בכך שישיקו משחקים עליהם במהירות - הבטחה שהם לא יכולים לעמוד בה. זה גורר הרבה באסה ודחיות של משחקים.
    בהתחלה זה היה WD, אחר - כך Drive Club ועכשיו The Witcher 3.

  3. 3

       | פורסם ע"י