הרשמה

צפו: ויגיימס משחקים Sunset Overdrive!

הצצה קטנה לאחד הבלעדיים המבטיחים של השנה

משחק היריות\עולם פתוח Sunset Overdrive עומד להגיע לקהל הרחב רק עוד שבוע, אבל Xbox ישראל איפשרו לנו לנסות אותו קצת לפני כולם. בינתיים כל כך כיף לנו איתו שהחלטנו לתת לכם הצצה קטנה מהמשחקיות. בתפריט: הרבה קפיצות, החלקות וכמובן השמדת מפלצות.

עבור מי שעדיין לא מכיר, ב-Sunset Overdrive אנו משחקים את אחד השורדים בעולם שבו רוב האנשים הפכו למפלצות עקב צריכה מופרזת של משקה אנרגיה. הייחוד של המשחק הוא בגישה הצבעונית וההומוריסטית שלו לאפוקליפסה, בעולם שבו רוב משחקי הזומבים\מפלצות הם פשוט כבדים מדי.

בסרטון הראשון תוכלו לראות את אחת המשימות הראשונות שמקבלים במשחק, בה על השחקן להגן על "כלי בישול" מעדר של מפלצות. בשלבים מאוחרים יותר של המשחק נפתחת האפשרות להשתמש במלכודות אותן אפשר להניח במקומות האסטרטגיים ביותר. 

בסרטון השני תוכלו לראות כמה זה קל ומהנה להתנייד בעולם הפתוח. המשחק בנוי כך שהדרך היחידה לשרוד היא תמיד להישאר בתנועה, וכמו שתוכלו לראות - לא משנה לאיזה כיוון תקפצו, כמעט תמיד יהיה משהו לנחות עליו שיעזור לכם להישאר בתנועה. אחרי שצברתם מספיק מומנטום ומילאתם את מד ה"סטייל", תוכלו להשתמש ביכולות פאסיביות עוצמתיות כמו להשאיר שובל של כדורי אש בזמן שאתם מחליקים על מסילה.

יש עוד הרבה מאוד שהיינו רוצים לראות לכם, בייחוד בגזרת הנשקים, אבל לא רצינו להרוס לאף אחד את ההפתעה. כל הנשקים שתראו בסרטונים זמינים לשחקן כבר ברגעים הראשונים של המשחק (אם כי צריך לאסוף כסף כדי לקנות אותם).

Sunset Overdrive יושק ב-28 לאוקטובר בלעדית עבור ה-Xbox One.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י