הרשמה

7 משחקים בחינם לכבוד סיום חגיגות ה-30 שנה להיווסדה של Ubisoft

המשחקים זמינים להורדה בחינם עד יום ראשון ה-18 לחודש, רוצו להוריד!

אם חשבתם ש-Ubisoft תסיים את חגיגות ה-30 שנה להיווסדה עם Assassin's Creed 3 אז יש לנו הפתעה בשבילכם.

החגיגות של Ubisoft  לכבוד 30 שנה להיווסדה בקרוב יגיעו לסיומם, בכתבה האחרונה בסדרה הבאנו לכם מידע כי Assassin's Creed 3 הוא המשחק האחרון שהיא תחלק ועכשיו החברה ממשיכה להפתיע אותנו עם סוף שבוע של הורדות של כל המשחקים שהיא חילקה בחודשים האחרונים, אז אם לא הספקתם להחשף למבצעים החודשיים בזמן, עכשיו יש לכם הזדמנות להוריד את המשחקים ש-Ubisoft חילקה, רוצו להוריד המשחקים בחינם רק עד יום ראשון.

אתם בטח שואלים איזה משחקים אתם יכולים להוריד בחינם, אז בואו נתחיל:

Prince of Persia The Sands of Time

משחק שנוצר מחדש בשנת 2003 למשחקים הקודמים בסדרה וזכה בשלל פרסים.

Splinter Cell

המשחק הראשון בסדרה שיצא באקסלוסביות לאקסבוקס ולמחשב בשנת 2002 ולאחר מכן לשאר הפלטפורמות. המשחק הוא משחק התגנבות שלאותה תקופה נחשב לבין המשחקים הטובים שהיו בז'אנר, שווה לכם להציץ ולנסות איך פעם היו משחקי התגנבות.

Rayman Origins

המשחק הראשון בסדרה של Rayman האהוב שיצא בשנת 1995 וקיבל גרסה מחדש בשנת 2011, מי לא אוהב לרוץ עם דמות מוזרה ולאסוף שלל דברים במרחב עם גראפיקה משופרת ?

The Crew

משחק מרוצים רגיל. טוב לא בדיוק, לפי Ubisoft זהו המשחק המרוצים הראשון שהם יצרו ולא סתם משחק מרוצים אלה משחק בעולם פתוח, בדומה למשחקים אחרים יש אפשרות רבה לחקור את מרחבי ארה"ב וכמובן לשחק עם חברים או נגד חברים מה שתעדיפו. אומנם Ubisoft נשמעת אופטימית ויש למשחק לפי החברה תמיכה רבה אך הביקורות אולי מראים קצת אחרת ויש שיגידו שהמשחק נכשל. בכל מקרה שווה לבדוק בעצמכם ולגבש דעה בנושא.

Beyond Good and Evil

משחקים עם בחורה בשם Jade שנלחמת בדברים מאוד מוזרים, יש לה בן דוד שנראה כמו חזיר בשם Pey'j. המשחק יצא בשנת 2003 וזכה לנבואות שהמשחק יכשל בגלל פרסומות שלא היו טובות מספיק אך המשחק הראה אחרת וזכה לשלל ביקורות טובות. המשחק דווקא מביא לנו עלילה טובה ועם שפע של משחקיות מהנה.

Far Cry 3: Blood Dragon

אם עד עכשיו אף אחד מהמשחקים לא גרם לכם לרוץ להוריד אולי המשחק הזה כן, המשחק שיצא לאחר Far Cry 3 קורה בעולם עתידני, או יותר נכון עולם עתידני בשנות ה-80 חשבו שככה הוא יראה, יש בו הרבה אקשן, אומנם עלילה לא סוחפת אך מה יותר טוב מלירות על דינוזאורים שיורים עליכם לייזר, להציל בחורה ולהשתמש בחץ וקשת עתידנית ?

Assassin's Creed 3

והאחרון שכבר הצגנו לכם אותו בפעם הקודמת, המשחק שנוי המחלוקת Assassin's Creed 3, המשחק תורם יחסית לעלילה ויגלה לכם מה קורה בסוף של Desmond.

רוצים להנות מהמשחקים?

כל מה שעליכם לעשות הוא להכנס ל-Uplay שנמצא על המחשב או להוריד מאתר החברה, להכנס ללשונית של Ubi30, ההטבה תהיה זמינה עד יום ראשון ה-18 לחודש אז כדאי שתמהרו.

אל תשכחו לספר לנו בתגובות איזה משחק אתם רצים להוריד.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:03 16.12.2016 | WarFox89 WarFox89

    ואללה שיחקו אותה.

  2. 2

    21:53 16.12.2016 | MaorVered66 MaorVered66

    הורדתי את כל המשחקים

  3. 3

    18:19 17.12.2016 | Poprex Poprex (אורח)

    חוץ מac3 (שגם הוא לא הכי טוב מבין כל ה ac)כל השאר פח..

  4. 4

    20:58 17.12.2016 | איתי איתי (אורח)

    ל-Poprex, ריימן אוריג'ינס ממש לא פח

  5. 5

    22:25 17.12.2016 | time commando time commando (אורח)

    poprex איך אתה יכול להגיד את זה???? כל המשחקים שברשימה מצויינים

  6. 6

       | פורסם ע"י