הרשמה

מטוסי הקרב מגיעים ל-Arma 3

המשחק Arma 3 מקבל הרחבה חדשה שתביא איתה מטוסי קרב ואיומים אחרים שיעשו חיים קשים לשחקנים

ההרחבה החדשה של Arma 3 נקראת JETS וכוללת בתוכה שלושה מטוסי עליונות אוויריים, מטוס אחד שנשלט מרחוק וזה לא מסתיים פה

Arma 3, הסימולטור הצבאי מבית Bohemia Interactive מקבל הרחבה חדשה שתביא מטוסים אשר יופיעו במהלך הקמפיינים על מנת לגרום נזק באזורים טריטוריאליים ואם אתם נתקלים באותם מטוסים אפשר להתחיל איתם קרבות אוויר. אם אתם נמצאים על הקרקע עדיף ורצוי להתכופף ולתפוס מחסה כשהמטוסים עפים מעליכם.

ההרחבה החדשה של Arma 3 נקראת JETS וכוללת בתוכה שלושה מטוסי עליונות אוויריים ומטוס אחד שנשלט מרחוק. זה לא הכל, ההרחבה מביאה איתה גם נושאת מטוסים בשם USS Freedom המצוידת בתותחי נ"מ וטילי קרקע אוויר. המפתחים ב-Bohemia Interactive תיארו את נושאת המטוסים כשנייה מסוגה, נושאת מטען גרעיני ומשמשת כבסיס הפעלה רשמי לנאט"ו. כמו כן נאמר שנושאת המטוסים היא אובייקט סטטי וניתן למקם אותה במפה בעזרת עורך התרחישים התלת מימדי, אך לא ניתן לשוט בה. בנוסף מדובר בספינה הגדולה ביותר שנבנתה מעולם, בעולם המשחק של Arma 3 כמובן. 

בין ארבעת המטוסים שמגיעים למשחק תוכלו למצוא:

  • F/A-181 Black Wasp II: מטוס דור חמישי חד מושבי שיכול להתמודד מול כל מזג אוויר, מטוס שנועד לעליונות אווירית, אבל יכול גם לשמש לתקיפה קרקעית. המטוס מסוגל לסחוב חימושים רבים ושונים.
  • To-201 Shikra: גם הוא מטוס דור חמישי חד מושבי שמסוגל להילחם בכל מזג אוויר. המטוס תוכנן לתמרון זריז כדי להשיג עליונות אווירית, אך גם הוא בעל היכולת לתקוף קרקעית.
  • A-149 Gryphon: מטוס דור רביעי חד מושבי וחד מנועי שפועל בכל מזג אוויר. הוא כלי טיס שעוצב לכמה תפקידים כפלטפורמה בעלות סבירה ובניגוד למטוסים אחרים הוא פועל היטב בטיסות נמוכות. כמו כן, המטוס מצויד במכשור המתקדם ביותר שיש למרות היותו דור רביעי.
  • Sentinel: מטוס ללא טייס דור חמישי מתקדם שתוכנן בעיקרו לטובת סיור, אך הוא יכול גם לתקוף קרקעית ובדרך כלל פועל מתוך נושאת המטוסים.

ההרחבה מכילה בין היתר שינויים במטענים על רכבים, ממשק רדאר חדש לנשקים מונחים, סנסור בעל טכנולוגיית אינפרא אדום חדש והמטוסים מן הסתם מקבלים יותר תשומת לב. פגיעה במטוס מירי אויב לא אומרת בהכרח התרסקות, אלא כישלון במנוע, מיכל הדלק, תקלה במערכות וכל סוג אחר של נזק אשר יקשה על החזרה לבסיס בחתיכה אחת.

ההרחבה JETS כבר זמינה ומחירה עומד על £8.99/$11.99 בסטים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י