הרשמה

סדרת טלוויזיה חדשה המבוססת על שר הטבעות תופק על ידי אמזון

הסדרה תעקוב אחרי האירועים שלפני הסרט הראשון

"אנחנו לא יכולים לחכות לקחת את מעריצי שר הטבעות למסע חדש בארץ התיכונה"

מעריצי שר הטבעות, ההוביט וטולקין יכולים לנשום לרווחה בזכות החדשות הבאות: לאחר שמוקדם יותר החודש אולפני אמזון ניהלו דיונים על יצירת סדרת טלוויזיה המבוססת על העולם של שר הטבעות, כעת אושר כי אמזון סגרה את עסקת העברת הזכויות ליצירת הסדרה הזו, שזה אומר שככל הנראה נזכה לראות סדרה שכזו בעתיד.

לפי אתר האינטרנט Deadline, אמזון חתמה על התחייבות לכמה עונות של סדרת הטלוויזיה על שר הטבעות ותופק בשיתוף עם HarperCollins, New Line Cinema (מחלקה השייכת לחברת Warner Bros).

הסדרה תתמקד באירועים שקרו לפני הסרט הראשון בסדרת סרטי שר הטבעות, הלא הוא "שר הטבעות: אחוות הטבעת" (The Fellowship of the Ring). עוד לא ידוע אם הסיפור של הסדרה גם יתרחש לפני המאורעות של ההוביט שהאירועים בו קרו הרבה לפני האירועים בשר הטבעות.

בעסקה גם נכללה אופציה לעוד סדרות ספין-אוף ועלתה לאמזון בין 200 ל-250 מיליון דולר, כך שהיא שילמה מחיר יחסית כבד בשביל שהיא תוכל להחזיק בזכויות ליצור את הסדרה הזו.

בהצהרה רשמית, שרון טל יגוואדו (Sharon Tal Yguado), ראש מדור סדרות באולפני אמזון אמרה: "שר הטבעות הוא תופעה תרבותית שתפסה את הדמיון של דורות של מעריצים דרך הספרות ודרך המסך הגדול. לכבוד הוא לנו לעבוד עם טולקין, HarperCollins ו-New Line בשיתוף הפעולה המרגש הזה בטלוויזיה ולא יכולים לחכות לקחת את מעריצי שר הטבעות למסע חדש בארץ התיכונה."

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י