הרשמה

מערכת המיקרו-רכישות של Сall of Duty: WW2 זמינה כעת

ה-COD Points מגיעים גם ל-Call of Duty: WW2

100 דולר זה הכי הרבה שתוכלו לבזבז עבור ה-COD Points

מערכת המיקרו-רכישות של Call of Duty: World War 2, הידועה יותר בשם COD Points, זמינה כעת עבור כל הפלטפורמות. המערכת הייתה אמורה להיות זמינה במשחק ביום שלישי האחרון, אבל עקב בעיות בשרתים ובמוד ה-Headquarters, העניין נדחה עד לעכשיו.

מה בעצם כל כך מיוחד ב-COD Points? ובכן מערכת זו עובדת בדיוק כמו בכל משחק Call of Duty שהכיל אותה בעבר. בעיקרון הנקודות הללו משמשים לרכישת Rare Supply Drops, כולל הגרסאות של המולטיפלייר והזומבים. חבילות אלה מכילות Weapon Variants. נכון לעכשיו מדובר רק בשינויים קוסמטיים, ורוב הזמן הם מעניקים בונוסים כמו 10% בונוס XP ועוד דברים דומים.

 ה-Rare Supply Drop (מולטיפלייר או זומבים) יעלה כ-200 נקודות, אבל מסתבר שיש Starter Bundle שכולל שלושה דרופים ועוד 2 בוסטרים של 25% שיספיקו ל-20 דקות עבור ה-Soldier XP ול-Division XP. הבאנדל הזה יעלה 500 נקודות.

תוכלו לנהל את כל העניינים בתפריט ה-Quartermaster, שאליו ניתן לגשת דרך התפריט הראשי או דרך ביקור ב-Headquarters. בתפריט זה תוכלו גם להשתמש בכסף אמיתי בכדי לרכוש נקודות, כאשר ישנם מספר חבילות של נקודות, כאשר היקרה ביותר תעלה לכם 100 דולר.

במידה ורכשתם את המשחק בצורה דיגיטלית, אמורות להיות לכם כבר 1100 נקודות שמחכות לכם, אז אם לא ידעתם זאת ההזדמנות שלכם.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י