הרשמה

לא צריך הקדמה: מייקל ג'ורדן יופיע על שתי אריזות מיוחדות של NBA 2K23

נו, כי חשבתם שמישהו אחר יופיע על המספר 23....

ולא רק לעטיפה, ה-Jordan Challenge חוזרים גדולים ויפים יותר מאי פעם

6 טבעות, 14 הופעות במשחק האולסטאר ועוד הרבה מאוד תארים אסף הכדורסלן מייקל ג'ורדן (Michael Jordan) במהלך הקריירה המפוארת שלו. אני לא חושב שיש מותג ספורט כלשהו שלא ירצה פרצוף כמוהו בייצוג המותג שלהם, ולכן לא יותר מידי מפתיע ש-2K, האחראים על משחק הכדורסל NBA 2K השנתי, הודיעו שבחרו בו להיות הפנים של הגרסאות המיוחדות של המשחק השנה.

ג'ורדן, שיככב בעטיפת גרסאות ה-NBA 2K23 Michael Jordan Edition וה-NBA 2K23 Championship Edition, מתאים באופן מושלם לטאגליין של המשחק השנה: "Answer the Call". כשחקן שתמיד נעטר לקריאה, ג'ורדן שהפך את המספר 23 למספר אייקוני הוא הבחירה הכי נכונה לככב ב-2K23, ובכך ייתן אפשרות לכולם לחגוג את הקריירה הראויה להערכה שלו, ובהרבה מעבר לעטיפה. למשחק יחזרו השנה ה-Jordan Challenges שהוצגו לראשונה ב 2K11, ועברו שדרוג גרפי עם הוספה של חמישה רגעים חדשים לקראת החזרה שלהם השנה. על 15 הרגעים נקבל מידע נוסף במהלך הקיץ, אך כבר עכשיו נודע לנו שבמסגרת האתגרים יהיו גם סרטונים עם קריינות של דמויות מעולם הספורט שראו את ג'ורדן מבצע את אותם מהלכים בלייב. בנוסף לחגיגת הג'ורדן, ה-Championship Edition תכלול גם מנוי 12 חודשים ל-NBA League Pass, כך שהקונים יוכלו להנות מהאקשן שקורה על המגרשים האמיתיים.

NBA 2K23 יוצא ב-9 בספטמבר לדור הפלטפורמות הקודם, הנוכחי וגם ל-Switch, והזמנות מראש יפתחו ממש מחר ב-7.7. מתרגשים לקראת חזרתם של ה-Jordan Challenges? האמת שגם אנחנו.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י