$
חדשות טכנולוגיה

שוחררה ערכת עדכונים שנייה לוויסטה

ערכת SP2 למערכת ההפעלה של מיקרוסופט כוללת חיבורים משופרים ל-Bluetooth ולאינטרנט אלחוטי, אפשרות לצרוב תקליטורי בלו-ריי ותוכנת חיפוש פנימי משופרת

דורה קישינבסקי 16:5127.05.09

מיקרוסופט השיקה את ערכת העדכונים הגדולה השנייה למערכת ההפעלה חלונות ויסטה (Service Pack 2). ערכה זו כוללת תיקונים של באגים שהתגלו מאז שוחררה ערכת העדכונים הקודמת, נוסף לתכונות חדשות שנדרשות במערכת ההפעלה בעקבות התקדמויות שונות בעולם הטכנולוגיה. ניתן להוריד את הערכה בחינם

מאתר מיקרוסופט, אך בינתיים רק בשפות אנגלית, צרפתית, גרמנית, יפנית וספרדית.

 

בין השאר, יקבלו מתקיני הערכה חיבורים משופרים ל-Bluetooth ולאינטרנט אלחוטי, אפשרות לצרוב על תקליטורי בלו-ריי, קורא RSS מעודכן ותוכנת חיפוש פנימית משופרת, Windows Search 4.0, שאמורה להקל על מציאת מסמכים ותכתובות אימייל השמורים על המחשב. באגים שונים שגרמו לקריסה של המערכת תוקנו והתנהגות המערכת שונתה כך שהמחשב יצרוך פחות חשמל.

 

ניתן להתקין את הערכה החדשה רק אם כבר מותקנת על המחשב ערכת העדכונים הראשונה (SP1). כמו כן, יש להסיר מהמחשב כל גרסה מוקדמת של הערכה שאולי כבר מותקנת עליו: גרסאות בטא של SP2 זמינות באינטרנט מאז דצמבר 2008. שאר המשתמשים, שאינם מורידים את הערכה כעת, יתחילו לקבל אותה באופן אוטומטי למחשביהם החל מ-30 ביוני, באמצעות מערכת Windows Update.

 

מערכת ההפעלה הבאה של מיקרוסופט, חלונות 7, כבר קרובה להשלמה והיא תושק בסתיו הקרוב. רוב הנסיינים של גרסאות הבטא שלה מסכימים שמדובר בוויסטה משופרת - דומה לוויסטה, אך פחות כבדה ובעייתית. בתעשיה מוכרת תופעה של עסקים שהעדיפו להישאר עם מערכת ההפעלה הישנה שלהם, חלונות XP, עד יציאתה של חלונות 7, כדי להימנע מהבעיות של ויסטה. החודש יצאה המלצה רשמית של חברת המחקר גרטנר, לפיה עסק שעדיין לא עבר לוויסטה בשלב זה, מוטב לו להישאר עם חלונות XP עד שיחליט לעבור לחלונות 7.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x