הרשמה

פיטר מולינו עולה דרגה

מיקרוסופט מינתה את פיטר מולינו לאחראי על פיתוח כל המשחקים שלה באירופה

פיטר מולינו, יוצר המשחקים הותיק והמוערך, יהפוך למנהל הקריאטיבי של כל אולפני פיתוח המשחקים של מיקרוסופט באירופה, כך מסר היום אתר GameIndustry.biz. במסגרת תפקידו החדש ילווה מולינו את פיתוחם של כל המשחקים של Rare ושאר האולפנים האירופאים של מיקרוסופט, וכן את משחקיהן של חברות צד-ג' שמפותחים באירופה.

לדבריו מולינו, אין כוונה שמעתה ואילך כל המשחקים של מיקרוסופט שיפותחו באירופה יהיה "משחקים של פיטר מולינו", אלא שתפקידו יהיה לייעץ ולדחוף את המפתחים לחשוב בכיוונים מקוריים וחדשניים, בעיקר בכל הנוגע לפרוייקט Natal ולשליטה באמצעות מחוות גוף וקול בלבד.

התפקיד החדש יצטרף לתפקידו הנוכחי של מולינו בראש סטודיו Lionhead, והוא עדיין יקדיש את מירב זמנו לעבודה על שני הפרוייקטים הנוכחיים של החברה (שטרם נחשפו). ממילא בשנים האחרונות הוא משמש יותר כיועץ, מנהל עסקי ויחצ"ן של משחקי החברה מאשר מפתח או מעצב אותם בפועל.

מולינו, אשר זכה על פועלו בתחום תעשיית המשחקים באות המסדר הבריטי ונכנס ב- 2004 להיכל התהילה של האקדמיה לאומנויות אינטראקטיביות, יצר במהלך השנים שורה של משחקים שוברי-מוסכמות ופורצי-דרך. בין המשחקים הבולטים שלו נמנים Populous, Syndicate, Theme Park, Dungeon Keeper, Black & White, Fable ועוד. הוא גם ידוע לשמצה כמי שמבטיח הרים וגבעות לגבי המשחקים שלו, מבלי לגבות את ההבטחות בפועל- אם כי, יש לציין, בתקופה האחרונה הוא למד לשלוט על עצמו קצת יותר.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:20 04.06.2009 | Alpha Alpha

    יוצר מוערך אבל...
    איפה הFABLE2 לPC שלי?!?!?!?!?!

  2. 2

    10:51 04.06.2009 | יובל בירב יובל בירב

    ל- 1:
    זה ממש לא החלטה של מולינו, זה לגמרי בידיים של מיקרוסופט, ואין להם שום אינטרס לעשות כזה דבר.
    אם הגיימרים היו גם קונים משחקים למחשב, זה כבר היה סיפור אחר...

  3. 3

    11:04 04.06.2009 | .oN .oN

    איפה BLACK AND WHITE 3 ?!@#!#@!$

  4. 4

    07:53 05.06.2009 | Alpha Alpha

    יובל, אני ידוע שזה החלטה של מיקרוסופט. פשוט זה סתם משגע אותי בגלל שעד שהוא ייצא לPC אני יטחון שעות בשטחים... ):
    לא שווה לי לשפוך עכשיו כסף על XBOX360...

  5. 5

       | פורסם ע"י