הרשמה

MotB - התאריך המיוחל

עד כמה קרובים אנחנו באמת לאחוז בידינו את Mask of the Betrayer? מחברת Obsidian אנחנו למדים שעדיין אין צורך להתרגש.

תאריך היציאה של המשחק נשאר מעורפל, והחבר'ה ב-Obsidian לא ממהרים להחפז להצהרות מיותרות, בעוד הם מצהירים כי הוא יצא לשוק רק בסתיו הקרוב, ומזה לא ניתן ללמוד הרבה.

מה אומרים בעלי ההשפעה?
על רקע חוסר הוודאות בכל שנוגע לתאריך השחרור, אתרי המשחקים בעולם מספקים תאריכים שונים, אבל רובם הגדול מסכים על דבר אחד - המשחק ייצא בספטמבר. אספנו את תאריכי היציאה כפי שפורסמו באתרים מובילים, והגשנו לפניכם:


באתר Gamespot הכי אופטימיים, ולדעתם המשחק ייצא כבר בתשיעי בספטמבר. IGN סימנו את ה-11 בספטמבר, 1UP שיריין את ה-15, ב-Gamefaqs פירסמו את ה-10 לחודש זה , ובאתר המכירות Amazon טוענים שהמשחק יהיה זמין לקניה ב-18 בספטמבר.

לעומת זאת, Atari מפיצת המשחק, פירסמה באתר שלה בבריטניה, שהמשחק ייצא באוקטובר. אפשרי שהמשחק ייצא קודם בארצות הברית, טרום תאריך השיחרור האירופאי. דבר מה זה מאשש את הקביעה שהמשחק ייצא לראשונה בספטמבר ויגיע לבריטניה ושאר הסניפים האירופאיים חודש מאוחר יותר.
אין שום פירסום בנושא בינתיים באטארי העולמית, וגם לא בנציגות בישראל.

מוקדם זה טוב?

ובכל זאת, למרות התקוה שהמשחק יגיע כמה שיותר מוקדם, תמיד יקנן בנו החשש שהמשחק ישתחרר מוקדם מדי, ולא לגמרי מוכן, בדומה לקודמו. כזכור, NWN2 הגיע לחנויות בעודו זקוק לתיקונים קלים שהפכו את המשחק לחלק מהשחקנים לסיוט, בעיות שתוקנו עם פאצ'ים שממשיכים להגיע, והמשחק ממשיך להשתפר עם הזמן.
אז אובסידיאן, הואילו בטובכם הפעם להריץ את כל הבדיקות האפשריות, ולתת לנו משחק מושלם עד כמה שאפשר, אנחנו מסכימים לחכות.

ובזווית הישראלית
כזכור, שני המשחקים יצאו לראשונה בישראל, משאירים את שאר העולם לחכות יום או יומיים. אני אישית הנחתי ידיי על עותק של המשחק השני יום לפני היציאה הרשמית בארץ, ורצתי לנופף ולהתלהב בפורומים הרשמיים הבינלאומיים.
אז לא נשתגע אם נניח שגם ההרחבה תצא בישראל לפני שאר העולם, באדיבות אטארי ישראל. ובכל זאת, אנחנו מחכים לתאריך היציאה הרשמי, ובינתיים מהמרים עליו בתחרות שהמנצח בה יזכה בעותק חינם של ההרחבה, ברגע שהיא מגיעה!

אתם טובים בניחושים? או שאולי אתם סומכים על אתר כלשהו שפירסם תאריך, ורוצים לנסות מזלכם? הכנסו לעמוד התחרות, בדקו שאף אחד עדיין לא בחר בתאריך שאתם רוצים ופרסמו אותו בתגובה חדשה! אם תהיו הכי קרובים או אפילו תפגעו ביום שבו המשחק ייצא בישראל, אתם תזכו, כאמור, בעותק חדש ונוצץ של ההרחבה. אין לכם מה להפסיד!


עוד בקהילת Neverwinter Nights:

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    04:13 22.07.2007 | Yuspean Yuspean

    11.9 ? הם השתגעו ?!

  2. 2

       | פורסם ע"י