הרשמה

כנגד ארבע סדרות דיברה החופשה: ארבע סדרות שתוכלו לסיים בפסח

מחפשים מה לעשות בחופש כשחם כל כך בחוץ? יש לנו ארבע סדרות להמליץ לכם עליהן - וגם אחת בונוס

אוקי-דוקי

ביחד עם עולם הגיימינג שנכנס יותר ויותר לתחום הקולנוע והלטוויזיה, גם האתר שלנו צועד לשם בצעדי ענק. למרות שלא יצאו בזמן האחרון משחקים גדולים ומעניינים במיוחד, סדרות יצאו והרבה ולכן לרגל החופשה אספנו לכם ארבע סדרות בעלות עונה אחת שתוכלו לסיים בזמן חופשת ימי הפסח - עם תיאור מתאים לכל אחת.

הגיבור - Peacemaker

אני חייב להגיד את האמת - התגעגעתי לדבר על הסדרה הזו. נכון שג'יימס גאן (James Gunn) עשה עבודה מעולה עם סדרת "שומרי הגלקסיה" ו"יחידת המתאבדים" החדש ונכון שכבר נראה כי אפשר לקבוע שג'ון סינה (John Cena) פשוט לא מסוגל לפספס, אך עדיין תרימו גבה אם נספר לכם ש-Peacemaker היא סדרת גיבורי העל הטובה ביותר שיצאה בשנים האחרונות. נכון ש-'X-Men 97 נותן כרגע ריצה אגדית והיום אנשים לגמרי נוטים לזלזל בגלל המוניטין של ג'אנר גיבורי העל בעונות הראשונות של החץ ודרדוויל של נטפליקס, אך נכון לחופשת פסח הנוכחית Peacemaker היא סדרת גיבורי העל שאתם פשוט חייבים לראות. היא כיפית ברמות, נעה בקצב משגע ומלאה בקטעים קורעים שגרמו לנו רק לחכות לעוד זמן עם הדמויות המצויינות שלה, גם אם נקבל אותו בשנים הקרובות עם עונה נוספת לסדרה. עד אז, זה לגמרי הזמן הנכון לראות את העונה הראשונה שלה, שלא ממש מצריכה שום צפייה בתוכן מוקדם כדי להבין אותה במלואה.

כל שמונת הפרקים של הסדרה זמינים לצפיה ב-MAX | לביקורת המלאה שלנו.

השנויה במחלוקת - Obliterated

כשמתודלקים (Obliterated) יצאה בנובמבר של השנה שעברה, היא נהפכה בן רגע לאחד התכנים הכי שנויים במחלוקת של נטפליקס ולא בגלל כמות העירום והגסיות שיש לסדרה שכתבו והפיקו יוצרי קוברה קאי (שהיא בכלל דיי סדרה לילדים). אנחנו ועוד כמה מבקרים מחו"ל שיבחו אותה על הקצב הנהדר שלה, ההומור המשוגע והדמויות המצויינות שלה שלוקחות את הרעיון לעשות פארודיה על סדרות משטרה אמריקאיות לקיצון אבל מנגד, כמה מבקרים קטלו אותה לחלוטין, עם טענה מרכזית שהיא יותר מידי מטופשת וקיצונית, ובכך לא קולעת לשום מטרה שלה. אנחנו חושבים דווקא שהטיפשות היא הכוח שלה, שכן היא הופכת לחוויה כיפית ברמות שפשוט כיף לראות ולאהוב מבלי לחשוב יותר מידי. אין ספק שמדובר בתוכן שאנחנו יכולים להבטיח לכם בוודאות שתהנו ממנו. עם שתי קצוות לסקאלה ואף קהל שפשוט חושב שהיא באמצע, כניראה שאו שתאהבו מאוד את מתודלקים או שתשנאו אותה. כך שיהיה לכם מעניין מאוד לתת לה צ'אנס.

כל שמונת הפרקים של הסדרה זמינים לצפיה בנטפליקס | לביקורת המלאה שלנו.

המצויירת - Scott Pilgrim Takes Off

"סקוט פילגרים הולך על זה" היא כל כך הרבה דברים ובכולם היא "זה". מה שרלוונטי אלינו לכתבה הזאת היא שהסדרה קצרה (שמונה פרקים בני פחות מחצי שעה כל אחד) קלילה, סופר נגישה (מבלי ספויילרים) למי שלא ראה את הסרט המקורי או קרא את הקומיקסים ואפילו יותר מנגישה לצופים חדשים כשהיא מכבדת את המקור. העלילה המגניבה, הטון המהפנט והדמויות שכל כך קל להתאהב בהן מגיעים בסדרה הזאת למקסימום שהם היו בו והופכים את סקוט פילגרים הולך על זה לדרך האולטימטיבית לדעתי ולדעת רבים שהזיכיון בא לידי ביטוי. אם אתם לא נרתעים מסדרות מצוירות ובעיקר לא נרתעים מבינג' - תתחילו אותה עוד היום, ותתכוננו לסיים אותה ברצף כי פשוט אי אפשר להפסיק אותה.

כל שמונת הפרקים של הסדרה זמינים לצפיה בנטפליקס | לביקורת המלאה שלנו.

והאחת שאתם פשוט חייבים לראות - Fallout

בביקורת שלנו לפולאאוט (Fallout) כתבנו שהיא הסדרה היחידה בינתיים בעשור האחרון שתיהיה מוגדרת כ"חובה לצפייה" בעיניי רוב העולם. עם הדרך שבא קיבלו את הסדרה נראה שלא טעינו, ואני בטוח שכבר שמעתם לא פעם ולא פעמיים שאתם חייבים להתחיל לראות אותה. אין לנו יותר מידי טעם להרחיב, מדובר בסדרה פנטסטית, שכל כך כיף לראות ולאהוב. עם עלילה יצירתית שעושה המון כבוד למעריצי סדרת המשחקים ותוך כדי גם יוצרת עיניין לצופים חדשים ודמויות אייקוניות שידברו עליהן עוד שנים, נראה שמדובר בלהיט החדש שכל העולם ידבר עליו ויתרגש לקראת העונה השנייה שלו, שכבר הוכרזה. 

כל שמונת הפרקים של הסדרה זמינים לצפיה ב-Prime Video | לביקורת המלאה שלנו.

למי שכבר ראה את כל ההמלצות שלנו או ממש אהב את פולאאוט ומחפש משהו דומה, אני לא יכול לסיים את הכתבה הזאת מבלי להמליץ על סוכנות הבילוש של דירק ג'נטלי (Dirk Gently's Holistic Detective Agency) שזמינה בנטפליקס. יש לה שתי עונות לכן היא לא מתאימה לרשימה, אך היא חולקת המון קווי דימיון בטון שלה עם פולאאוט ועומדת בראש רשימת הסדרות הכי אנדרייטד שיש בשירות הסטרימינג לדעתי.
ומה אתם ממליצים לראות או לעשות בחופשה? נשמח לשמוע אתכם בתגובות ואולי לגלות את הסדרה האהובה הבאה שלנו. חג פסח שמח!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י