הרשמה

ה-ROG Ally X הוכרז, שידרוג חצי דורי ל-ROG Ally

אבל רק אל תקראו לקונסולה Ally 2

קונסולת מחשבים חדשה של ROG, אבל לא זאת שקיוונו לה

אתמול בלילה חברת ASUS ומותג ROG הכריזו על מחשב כף יד/ קונסולת משחקים נישאת/ (איפה האקדמיה ללשון כשבאמת צריך אותה?) חדשה. המכשיר החדש נקרא ROG Ally X, על אף הציפיות לחשיפת הדור השני של הקונסולה האהובה, לא מדובר על ROG Ally 2, ו-ROG מאוד מקפידים על זה. בעוד שהדור הבא של הקונסולה עדיין בשלבי פיתוח, החברה החליטה להציג את מה שאולי ניתן לכנות בתור גרסת הפרו או השידרוג הבין דורי. מבחינת עוצמה, מדובר כמעט אותו מפרט של הקונסולה המקורית, אך עם מספר שינויים שנדרשו על ידי הקהילה.

ה-ROG Ally X מציג שיפור בחיי הסוללה ועל פי החברה, אפשר לצפות ל-30 עד 40 אחוז יותר זמן סוללה. השידרוג בזמן הסוללה הוא מבורך אך מגיע עם מחיר כאשר הקונסולה תיהיה כבדה יותר מהדגם הרגיל. בנוסף, ROG הודיעו כי המכשיר יהיה יותר ידידותי לתיקונים ותוספים והם שינו מיקומים של רכיבים מסויימים על מנת לאפשר תיקון והחלפה קלה יותר של רכיבים, בניהם הג'ויסטיקים. חריץ ההרחבה לכונן SSD קיבל שדרוג כך שיש מקום עכשיו לכונני M.2 2280 שהם הסטנדרט בשוק, בתקווה שזה יעזור בעקיפין גם עם בעיית ההתחממות של כרטיס ה-SD שנוכחת ב-ROG Ally. בגזרת המעבד אין שינוי כלל, עדיין מדובר בדגם ה-AMD Z1 Extreme. אבל, נפח ה-RAM יגדל ויאפשר לתת ליותר זיכרון לטובת המעבד הגרפי. בגזרת התוכנה אנו צפויים לקבל גרסה חדשה של Armoury Crate שאמורה לשדרג את חווית המשתמש. הגרסה הזו שתצא ביולי תגיע גם ל-ROG Ally המקורי. ולסיום, התמונה שפרסמה ASUS בסושיאל שלה מראה לנו שיש גרסה שחורה לקנסולה, כנראה בדגם החדש שיושק.

החברה עדיין לא מסרה פרטים מלאים לגבי כל השינויים והמחיר אבל היא אמורה למסור זאת בעוד קצת פחות מחודש בשני ליוני כאשר תהיה ההכרזה הרשמית של ROG Ally X שהוא לא 2, פשוט לא והחברה מתעקשת על זה. בנוסף, בחודש יולי תצא הגרסה החדשה של Armoury Crate שהיא גם לא גרסה 2, אלא גרסה 1.5 (מה שנכון גם למכשיר עצמו). בכל מקרה, אנחנו נעקוב ונדווח לכם בעוד חודש על הפרטים המלאים וההשקה של המכשיר שהוא אולי המתחרה הישיר הטוב ביותר של Steam Deck (ויש כאלה כמוני שיגידו שהוא יותר טוב).
מה דעתכם על ה-ROG Ally X? תקנו אותו או תחכו לדור השני? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:43 11.05.2024 | AVI AVI (אורח)

    אין ספק שזה ממש קורץ אבל ברגע שאין קפיצה משמעותית בביצועים שזה הדבר היחיד שבאמת קצת חסר לי אז זה לא שווה כל כך

  2. 2

       | פורסם ע"י