הרשמה

מיקרוסופט סוגרת את Tango Gameworks, חלק מ-Arkane ועוד 2 אולפנים

שינויים בתוך Bethesda, ביטול ההרחבה של Redfall והורדה של Mighty Doom מחנויות האפליקציות הם רק חלק מהנזקים

חברת מיקרוסופט הכריזה על סגירה של מספר אולפני פיתוח תחת Bethesda

בהמשך לקיצוצים הבלתי פוסקים בתעשייה, שלא צפויים להפסק בקרוב, חברת Microsoft קיבלה אתמול את החלטה לסגור ארבע אולפני פיתוח שלמים של Bethesda בטענה כי ההחלטה תתן "תעדוף משאבים לסדרות גדולות של החברה".

במייל שיצא לעובדים, מאט בוטי (Matt Booty), שמנהל את כל אולפני הגיימינג שמתחת למטרייה של Xbox, סיפק המון עדכונים על כל כך הרבה דברים שכנראה יבלעו ובצדק בשל ההחלטה לסגור שניים מאולפני הפיתוח הגדולים ביותר שהיו ל-Bethesda הלוא הם Arkane Austin ו-Tango Gameworks. הסטודיו הראשון יצר במהלך שנות הפעילות שלו את Prey המצוין ואת Redfall הקצת הרבה פחות. עוד עודכן כי ההרחבה של Redfall, שהייתה אמורה לכלול שתי דמויות חדשות, בוטלה לחלוטין והמשחק יפסיק לקבל עדכונים. מי שקנו את ההרחבה יוכלו לקבל זיכוי בקישור הזה.

*חריקת תקליט*

סליחה שניה על החוסר אובייקטיביות אבל אני רוצה להגיד על Tango Gameworks כמה מילים ברמה האישית. למרות שהדבר די נרמז אחרי העזיבה של מייסד הסטודיו ואגדת הגיימינג שינג'י מיקאמי (Shinji Mikami) בשנה שעברה עם העובדה שלא מונה שום מנהל לסטודיו, ההצלחות האחרונות שלו לא עומדות עם ההחלטה במיוחד כשמאחורי שתיהן עומד מפתח אחר. ג'ון ג'והנס (John Johanas) עמד גם מאחורי הפיתוח של The Evil Within 2 וגם יצר מאפס את Hi-Fi Rush, אחד המשחקים הטובים ביותר של השנים האחרונות. העובדה שהוא לא קיבל סטודיו לידיים שלו מוזרה לי - והעובדה שבניגוד ל-Arkane Austin, שם צויין כי חלק מהמפתחים יעברו לאולפנים אחרים של Bethesda, זה שלא צויין דבר דומה לג'והנס מוזרה לי אף יותר. מדובר באחד המוחות הטובים ביותר כרגע בתעשייה, וחבל אם הדרך שלו תפסק.

הסיפור עם שני האולפנים האחרים מעט שונה. Alpha Dog הוקמו אך ורק כדי לפתח משחקי טלפון, והיום נסגרו עם הודעה שהמשחק היחיד ששחררו מאז שנקנו - Mighty Doom, ירד מחנויות האפליקציות ב-7 באוגוסט השנה. Roundhouse Games הוקמו גם הם במטרה לתחזק משחקי אונליין של Bethesda, למרות שלחברה קיים אולפן שעסק רק בזה בשם ZeniMax Online. היום הוכרז כי כל הסטודיו יועבר לשליטה של ZeniMax Online, במהלך שבניגוד לכל שאר ההחלטות אפשר להבין את ההגיון שמאחוריו.

מדובר ככל הנראה בקצת מתחת ל-300 עובדים שאיבדו היום את מקום העבודה שלהם, וממש לא מדובר באירוע נקודתי. כמו שהרבה מקורבים לתעשייה כבר הגיבו, אנחנו צפויים לקבל הודעות על סגירת אולפנים באופן שוטף לאורך השנה הקרובה - ואם אולפן בסדר גודל של Tango Gameworks נסגר, אף אחד לא בטוח.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י