הרשמה

לא רק מאריו: ספקטור עונה

מאת: ערן שבי

איך ליצור אפיות ב-12 דקות

כדי להמנע מאכזבות בחיים, עדיף לא ליצור כאלה. בסירטון הבא מסבירים וורן ספקטור והצוות שלו איך הם יצרו את האכזבה - בעבור רוב המבקרים, בכל אופן - Epic Mickey (ציון ביקורות ממוצע - 73). בין היתר הם מספרים על איך הם חפרו בארכיון בן 85 שנות יצירה של דיסני, על מיקי שאשם ברמיסת דמויות אחרות של דיסני בדרכו לתהילה, ויש גם תובנות של וורן ספקטור בנוגע לעלילה במשחקים - שזה גם המרכיב שרוב המבקרים חשבו שהוא הצד הטוב יותר של המשחק. 

מסתבר שספקטור נעלב מהביקורות השליליות, שמאוחדות בדעתן שהמצלמה גרועה. בראיון ל-MTV הוא אומר להגנתו שהמבקרים לא הבינו את המצלמה, שבלתי אפשרי לעשות אותה מושלמת, במיוחד במשחק שהוא לא לגמרי פלטפורמה כמו אפיק מיקי, ולכן המבקרים היו צריכים לשפוט אותה "לפי כמה שהיא לא גרועה" במקום "לפי כמה שהיא גרועה". ספקטור, צריך לדעת להפסיד.

איך Conduit 2 יציל את Conduit

עד כמה אתם מצפים ל-Conduit 2, המשחק שאמור לתקן את כל מה שלא עבד ב-FPS הראשון ל-Wii? אם התשובה היא לפחות 7 מתוך 10, כדאי שתקראו את הכתבה הבאה, שהתפרסמה בבלוג של סגה. בכתבה מספר לנו המעצב הראשי של המשחק על עלילות מייקל פורד בדרכו לרצוח את הבוס-חייזר שלו לשעבר שמנסה, איך לא, להשתלט על העולם.

המשחק יוצא בלעדית ל-Wii בתחילת 2011.

איווטה שואל

דונקי קונג החדש הוכתר כהצלחה, וסטודיו רטרו מטקסס חושף איך הוא עשה את זה: בעזרת דם, יזע ומחסור בשעות שינה. כמו צוות של כל משחק בולט של נינטנדו, גם המפתחים מרטרו זכו לראיון עם סאטורו "הבוס" איווטה כחלק מפינתו "איווטה שואל", הידועה ב(צחוקים) שלה.

בראיון הם מלשינים לבוס על ההתעללות שהעבירה אותם מפיקת המשחק ביפן, ריסה טבאטה, שהתקשרה ב-5 בבוקר וחיוך מרוח על פניה תוך כדי שהיא דורשת לשנות עוד ועוד דברים. תגובת איווטה: (צוחק).

לראיון המלא עם כל ה(צחוקים) לחצו כאן.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:14 23.12.2010 | וורן ספקטור חטא בחטא ההיבריס וורן ספקטור חטא בחטא ההיבריס (אורח)

    מראיונות איתו, הוא מסתמן כאדם קצת שחצן ומתנשא
    ואחד כזה שהשתן עלה לו לראש עוד מימי דאוס אקס.

  2. 2

    16:55 23.12.2010 | wii wii (אורח)

    wii זה סתם חרה של דבר תאמינו לי מחשב הכי טוב

  3. 3

    17:50 23.12.2010 | InterAl InterAl

    גם שחצן ומתנשא, וגם לא יודע לקבל ביקורת. המבקרים לא הבינו את המשחק שלו, עלק.

  4. 4

    17:56 23.12.2010 | Guts Guts

    דונקי קונג החדש מעולה
    אני משחק בו כל הזמן

  5. 5

    18:20 23.12.2010 | רונן רונן

    חחחחח

    תקשיבו, דונקי קונג החדש הוא משחק הדו ממד הכי אהוב עליי בכל הזמנים. עד כדי כך הוא מוצלח. אין רגע דל של הברקות ועיצוב מוצלח.

    רטרו אדירה. מוריד בפניה את הכובע. הם מדהימים לא רק ב-FPS.

    (רונן)

  6. 6

       | פורסם ע"י