הרשמה

"דור חדש" - מבט אל המשחקים הגדולים של חודש מאי

אי אפשר להכנס לנעליים של שמואל - אבל גם אי אפשר לעצור את כדור השלג שהוא התחיל לגלגל. בואו לקרוא מה הם המשחקים הגדולים של חודש מאי!

1000 שנים חיכינו לזה

אני אפילו לא אנסה להכנס לנעליים של שמואל. על מה שהוא עשה לאתר בפרט ולעיתונאות גיימינג בארץ בכלל ידברו שנים ואין צורך להרחיב. לכן, אין לנו שום ברירה אלא לנסות להמשיך לגלגל את אותו כדור שלג שהוא יצר אי שם בשנת 2018 עם כתבת משחקי החודש הראשונה שלו. קצת לפני אירועי הקיץ ואחרי כמה חודשים מפוצצי להיטים, מגיע חודש מאי עם קצת פחות שמות זוהרים - אבל הרבה מאוד פוטנציאל. בואו לקרוא מה כדאי לכם לשחק החודש.

Little Kitty, Big City -Xbox One, Xbox Series X|S, PC, Nintendo Switch

אני לא יכולתי לדמיין משחק ראשון טוב יותר לכתבות משחקי החודש שלי ממשחק אינדי ששם אותנו בנעליים של חתול. המשחק שמתואר כמעין גרסא חתולית ל-Untitled Goose Game מבטיח לשחקנים חוויה ששמה דגש על לעשות המון כיף בעיר גדולה בתור חתול המחפש את דרכו הביתה. עם טריילר מגניב ברמות, המון צ'ארם והעובדה שהוא יצא ביומו הראשון גם למנוי ה-Xbox Game Pass, אין לי ספק שאני אתחיל לשחק בו כבר בסוף השבוע הנוכחי.

המשחק צפוי לצאת ב- 9 במאי.

Crow Country - PS4, PS5, Xbox Series X|S, PC

ממשחק אינדי אחד לאחר, ל-Crow Country יש סיכוי לא רע בכלל להיות הכבשה השחורה של החודש מכל הסיבות הנכונות. המשחק בולט בנוף הנוכחי של תעשיית הגיימינג עם הבחירה האמיצה ללכת 80 צעדים אחורה אל עבר משחקי Resident Evil ו-Silent Hill הראשונים. כמכתב האהבה לתקופה הזאת של משחקי אימה, Crow Country נראה, נשמע וכמובן מכיל את כל האלמנטים הבולטים של המשחקיות שזכורה לרבים לטובה, וזכה להמון שבחים בעיקר לנוכח ההחלטה לקחת את הרימייק ל-Silent Hill 2 דווקא בכיוון הפוך בתחום המשחקיות.

המשחק צפוי לצאת ב- 9 במאי.

The Rogue Prince of Persia - PC

אני לא יכול להסביר בכלל כמה זה מהפכני שאחרי שנים של שקט - אנחנו מקבלים בפחות מחצי שנה שני משחקי Prince of Persia, ועוד שניים שנראים לא רע בכלל. Prince of Persia: The Lost Crown יצא בחודש ינואר לביקורות מעולות, ורק לפני חודש נחשף The Rogue Prince of Persia שנראה כמו פצצת סטייל שרק מחכה לכבוש את העולם כמו משחקם הקודם של היוצרים. Evil Empire אחראים (ביחד עם עוד סטודיו) על Dead Cells, להיט ה-Rogue-lite שבטוח שמעתם עליו, ועם הרשמים הראשונים שסיפק לנו פול דיוויס משיתוף הפעולה בין הסטודיו ליוביסופט נראה שגם על The Rogue Prince of Persia תשמעו. 

המשחק צפוי לצאת ב-14 במאי.

Ghost of Tsushima Director's Cut - PC

יומיים אחרי ששחקני המחשב מקבלים את משחק Prince of Persia החדש באופן בלעדי - הם גם מקבלים ממתק רציני בדמות גרסת ה-Director's Cut של אחד ממשחקי הפלייסטיישן הטובים ביותר לא רק של השנים האחרונות, אלא אי פעם. Ghost of Tsushima יצא בשנת 2020 כבלעדי האחרון לפלייסטיישן 4, ומאז צבר קהילת מעריצים מושבעת ולמען הסר כל ספק - בצדק מוחלט לדעתינו. הגרסא מכילה גם את ההרחבה שקיבל המשחק, ואפילו בפעם הראשונה למשחק של סוני במחשב גם תמיכה בגביעים

המשחק צפוי לצאת ב-16 במאי.

Senua’s Saga: Hellblade II - Xbox Series X|S, PC

למרות שאני עומד לכתוב שבנימה אישית זה לא המצב אצלי בעוד כמה שורות - אין ספק בכלל ש-Senua’s Saga: Hellblade II הוא הרגע הגדול של החודש ואחד הרגעים הגדולים ביותר של דור הקונסולות הנוכחי. אחרי שלוש וחצי שנים שהדור הנוכחי לא מצליח לספק לנו שום דבר שכלל הציבור מגדיר כקפיצת מדרגה גרפית, Hellblade II בא כדי לשנות את המצב. לפי כל פריים שראינו מהמשחק הוא נראה מרהיב, עם אנימציות פנים שבאמת ניתן להגדיר כחסרות תקדים למה שראינו עד עכשיו. סיכוי לא רע שהמשחק הוא יריית הפתיחה לגרפיקות יותר טובות משמעותית בשנים הקרובות, ואנחנו לגמרי מקווים שהוא יצא טוב כמו שהוא נראה והסטנדרט לדור הנוכחי סוף סוף יעלה. בנוסף, ולא פחות חשוב - המשחק יהיה כותר ה-AAA העלילתי הראשון שמכיל תמיכה מלאה בכתוביות בעברית - כך שאנחנו מתרגשים אליו כפליים.

המשחק צפוי לצאת ב-21 במאי,ֲ וביומו הראשון גם יהיה זמין במנוי ה- Xbox Game Pass.

System Shock Remake -PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S

האב הרוחני של סדרת BioShock ואחד המשחקים המשפיעים ביותר (אם לא המשפיע ביותר) בז'אנר ה-Immersive sim קיבל בשנה שעברה רימייק מפתיע לטובה שיצא רק למחשב. כמעט שנה אחרי, יכול מאוד להיות שהרימייק יקבל סוף סוף את תשומת הלב שהוא ראוי לה עם גרסה לקונסולות ועדכון שמוסיף לא מעט. העדכון יכלול סוף חדש ודמות ראשית חדשה לגמרי, וכמובן מבטיח לשפר ביצועים, שלפי כל מי ששיחק בו גם ככה היו מעולים במחשב. 

המשחק צפוי לצאת ב-21 במאי, והעדכון יהיה זמין גם לגרסה הקיימת במחשב.

Paper Mario: The Thousand-Year Door - Nintendo Switch

כל עוד שמואל באתר לא ממש יצא לי לדבר על זה - אבל אני מעריץ נינטנדו מושבע. למזלי, בדיוק כמו במשחק בפתיחה עם החתול גם כאן לא יכולתי לבקש משחק טוב יותר לדבר על זה לראשונה, כי Paper Mario: The Origami King הוא כנראה המשחק שאני הכי אוהב באופן אישי שיצא בבלעדיות על ה-Switch (העולם צריך לעכל ש-Breath of the Wild הוא משחק Wii U). הסדרה שמלאה בקסם אישי ממכר ועלילות מצחיקות חוזרת אחרי ארבע שנים עם רימייק למשחק הכי טוב שלה, שמבטיח שידרוגים נחוצים כדי להתאים אותו לשנה הנוכחית מבחינת משחקיות. נינטנדו שחררו חמש דקות שמסבירות על השדרוגים ועדיין טוענים שהם שומרים המון הפתעות ליציאה, ככה שאין לנו ספק שהמשחק יעשה הרבה יותר רעש ממה שנדמה כרגע.

המשחק צפוי לצאת ב-23 במאי.

עוד דברים ששווה לשים עליהם עין החודש:

  • העדכון החינמי האחרון ל- Bloodstained: Ritual of the Night יגיע ב-9 במאי, יכיל מצב Co-op לוקאלי או דרך הרשת ויותר חשוב - יפנה לקוג'י איגראשי (Koji Igarashi) את כל הזמן לעבוד על המשחק השני.
  • עדכון עצום יגיע ל-Starfield ב-15 במאי עם מצב 60fps, מפות מפורטות, שדרוגים כלליים ואפילו הבטחה שבעתיד הקרוב יתווספו רכבי שטח.
  • משחק הקאלט המודרני Hypercharge Unboxed יגיע ב-31 במאי ל-Xbox One ו-Xbox Series X|S עם הבטחה שיגיע גם בקרוב ל-Playstation, כך שאל תתפלאו אם שוב כל הרשתות החברתיות יתמלאו בקליפים מגניבים של Action Figures.

בכך מסתיימת לה כתבת משחקי חודש מאי! אשמח להערות לשיפור ושימור (בעיקר מהקורא שמואל מקונן) וכמובן נשמח לראות אתכם כאן איתנו בתחילת החודש הבא עם עוד כתבה מפורטת וכמובן המון הייפ לקראת אירועי הקיץ שיתחילו בערך באותו הזמן. במה אתם מצפים לשחק? כתבו לנו בתגובות.

 

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:02 05.05.2024 | שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס) שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

    ידעתי שאין לי מה לחשוש לגבי משחקי החודש :)

    תנו בראש, הנעליים לא כאלה גדולות.

  2. 2

    14:03 05.05.2024 | רועי האן - כתב תוכן רועי האן - כתב תוכן

    המשך ראוי וללא ספק מכובד. כל הכבוד דורצ'וק 3>

  3. 3

    14:09 05.05.2024 | מסע נוסטלגי מסע נוסטלגי (אורח)

    משחק שאני שם עליו עין https://store.steampowered.com/app/1231990/Gestalt_Steam__Cinder/

  4. 4

    14:34 05.05.2024 | גיל גיל (אורח)

    גם https://www.animalwell.net/ יוצא החודש. משחק ראשון של BIGMODE.

  5. 5

    15:25 05.05.2024 | נעם נעם (אורח)

    כל הכבוד דור !!!!! כל כך חיקיתי לכתבה הזאת ! תודה תודה תודה !!!

  6. 6

    15:48 05.05.2024 | רמי רמי (אורח)

    כתבה מדהימה ומצויינת!!

    מה שכן, אני לא יודע איך אתם מתלהבים מהמשחקים האלו.
    נראים מיושנים, גריפקה של פעם ומשעממים.

    איפה התקפות של פעם.. כל משחק שהיה יוצא בצבע, מושקע עם גרפיקה חדשה, מנוע גרפי חדש.
    אם כבר מדברים על המשחקים של פעם.. משהו יודע מה קורה עם סימס 5? ניד פור ספיד חדש?

    לגביי נינטנדו אני לא ירחיב.. לדעתי חברה עם פוטנציאל ענק!!
    אם היתה שייכת לסוני, היתה ברמה הרבה הרבה יותר גבוה, בעיקר שיש לה בלעדיות על מריו, זלדה ופוקימון.

    כל הרימקסים המיושנים, הרחבות למשחקים, משחקים מיושנים - נמאס כבר.
    שיוציא משחקים ברמה גבוה, משחקים חדשים.. מריו קרט חדש לגמריי, מריו אודסה 2, פוקימון עם מנוע גרפי חדש וקולות לשחקים, לא חסר מה לעשות ולהשקיע.

  7. 7

    18:53 05.05.2024 | אור ארז - כתב תוכן אור ארז - כתב תוכן

    מודה שקצת חששתי כשראיתי שמאי כבר התחיל ועדיין אין כתבת ״משחקי החודש״, מאוד שמח לדעת שדאגתי לחינם. אחלה כתבה דור, אם לא היית מציין מפורשות שזה אתה עוד הייתי מתפתה להאמין ששמואל צ׳יקלף עלינו וממשיך לכתוב פה :)

  8. 8

    20:36 05.05.2024 | ניר ניר (אורח)

    הוספתי לי את המשחק החתולים כאופציה. תודה!

    ושמואל בהחלט יחסר בנוף פה.

  9. 9

    11:19 07.05.2024 | שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס) שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

    אורז אל תילחץ משמאים, אין לך שליטה על המדידות שלהם

  10. 10

    12:30 07.05.2024 | דור קציר - כתב תוכן דור קציר - כתב תוכן

    איזה כיף לקרוא את התגובות!! נתראה גם הרבה לפני, אבל אין לי ספק שנתראה גם בתחילת החודש הבא

  11. 11

       | פורסם ע"י