הרשמה

המחתרת: חדשות אינדי

מאת: איתי ברנר

בקרוב תשירו סרנדה!

אחרי אינספור סרטים מוזיקליים ומחזות זמר, ואפילו סדרות טלוויזיה (Glee), סוף סוף יש גם "RPG מוזיקלי". Soon Serenade מבטיח לעשות מה ששום משחק לא עשה לפניו. כרגע לא ממש ברור האם האלמנטים המוזיקליים יהיו חשובים גם למשחקיות עצמה, אבל מה שכן ברור זה שלמשחק יהיו שני מצבים, אחד מיועד לסינגל ואחד מיועד ל – "שחקנים שרוצים להשלים אתגרים גדולים ביחד ולהתקדם עמוק יותר בתוך עולם המשחק". המצב הזה לא מוגדר כ – MMO RPG, אלא כמצב "חברתי".

הטריילר מציג דמויות שונות ברחבי עולם המשחק כאשר בלוני הדיבור שלהם הופכים לשיר הרקע, אבל לא מראה משימות של ממש או אפילו קרבות. הוא אמור להיות מושק במאי, כך שלא יעבור עוד זמן רב עד שנדע אם מדובר באמת במשהו מטורף כמו שהוא נראה.

סימולטור התאבדות, עכשיו בגרסת כיס

אל דאגה, אנחנו לא מנסים להכניס אתכם לדיכאון, פשוט רצינו שתדעו שסדרת קארושי המזוכיסטית הגיעה גם לאייפון, לאייפד ולמכשירים מבוססי אנדרואיד. בכל משחקי קארושי, המטרה היא להרוג את עצמכם במגוון שיטות יצירתיות כגון נפילה על קוצים, שריפה וסוגי מעיכות שונות ומשונות. כל זה על מנת שלא תגמרו בתור וורקוהוליקים אנונימיים (מכורים לעבודה), תופעה רווחת מאוד ביפן המודרנית והמתועשת להחריד של ימינו. הגרסאות הניידות מבטיחות מצבי בונוס, מטבעות שאפשר לאסוף וגם Achievements.

- נסו את גרסת הפלאש של המשחק כאן

אנומליה – המגדל ההפוך

הטריילר של המשחק הזה חולק לו כל-כך הרבה שמות ותארים, אבל מבהיר דבר אחד בצורה די נחרצת: הוא רוצה להפוך את משחקי ה-Tower Defence שאתם מכירים על ראשם. במילים אחרות, לקחת את ז'אנר האסטרטגיה הקז'ואלי הזה ולהפוך אתכם לאחראים לגלי המפלצות במקום לעמדות שמגינות מפניהם. הטריילר נראה מלוטש עד הםיקסל האחרון, עם תפריטים שמשדרים יותר תחושה של מותגי הספורט הגדולים מאשר משחק אינדי. כמעט כל אתר ששם את ידו על הגרסה המוקדמת קבע שבהחלט יש סיבה להתלהב. תאריך שחרור רשמי עדיין אין, אבל "תחילת 2011" נשמע מספיק קרוב.

פינת החינם: החלומות שלאחר המוות

Euthanasia (המתת חסד) הוא משחק אחד מבין רבים שהועלו בלעדית לפורטל החדש יחסית IndieDB. למען האמת, המשחק יצא כבר בספטמבר, אבל לקח לשמעו זמן לצבור תאוצה. מדובר במשחק יריות מגוף ראשון עם מוטיבים בולטים של אימה: גיבור המשחק נפגע בתאונה ולאחר שאיבד את שתי רגליו, הומת המתת חסד על ידי אחד הרופאים שטיפלו בו... לכאורה סוף הסיפור, אבל כמו שאפשר לצפות, לגורל היו תוכניות אחרות... המשחק מתרחש בחלומות שלאחר\על סף המוות, בהם הגיבור זוכה להזדמנות נוספת.

תבלו כאן חלק לא קטן מהזמן בחיפוש אחר מפתחות ומתגים בתנאים של חשיכה כמעט מוחלטת, עם כלי נשק מוגבלים שהופכים את ההתגנבות לאלטרנטיבה קורצת במקרים רבים.

הגראפיקה לא מרשימה ומסכי הפתיחה מעוצבים חובבנית, אבל המשחק עצמו מצליח למתוח לא מעט עצבים וליצור את האווירה הנכונה, בין היתר באמצעות קולו של הגיבור, שגוף ראשון או לא גוף ראשון יודע לדבר, אלמנט שאולי כדאי שעוד משחקים ישתמשו בו. היוצר כבר עובד על פרויקט נוסף, אבל לא מתחייב לשום תאריך שחרור.

- להורדת המשחק (יש להוריד את הטלאי בנפרד)

פארק היורה פוגש את היטלר (ולא ביוטיוב)

טריילר חדש למשחק המולטיפלייר Dino D-Day, משחק שסיפרנו לכם עליו לפני מספר חודשים והתחיל בכלל בתור מוד להאף לייף 2.  חשוב לציין שלמרות השימוש במנוע Source, המשחק לא מקודם או משווק על ידי Valve.

לצד הסרטון גם נחשף כי תאריך השחרור הסופי הוא בסוף החודש ולא היום, כמתוכנן, במטרה להכניס לתוכו יותר תוכן. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:23 01.03.2011 | didi2542 didi2542 (אורח)

    chuck norris kick ass

  2. 2

    13:49 01.03.2011 | asd asd (אורח)

    הגרפיקה לא נראית משהו , רעיון חמוד אבל אפשר לעשות
    יותר מעניין

  3. 3

    13:57 01.03.2011 | energyaron energyaron

    אני מוריד את האינדי היריות אימה.

  4. 4

    15:57 01.03.2011 | לגבי קארושי לגבי קארושי (אורח)

    קארושי=התאבדות מעומס עבודה. אנשים עובדים הרבה (12 שעות... משהו כזה) אבל חייהם לא משתנים. והם לא מתקדמים לשום מקום. זה לא טיפול מנע להתמכרות לעבודה...
    לגבי המשחק... איפה העבודה? אני לא רואה משרד! אני רואה שדה ירוק! ואי אפשר יהיה לעשות את השטויות שעושים במשחק המקורי (כמו לשים תמונה של כובע של עובד בניין, לשים תמונה של מנעול ולדרוש מהשחקן שיילחץ על CAPS LOCK)

  5. 5

       | פורסם ע"י