הרשמה

הצגת היכולות של כרטיסי המסך מבית Nvidia ב-Horizon: Forbidden West

בואו לראות איך המשחק החדש של Guerrilla Games מנצל את סדרת ה-RTX 40 של Nvidia

חוויה חלקה למשימת ציד מוצלחת

עותק הסיקור סופק לנו על ידי Nvidia, תודה רבה!

אין מה להגיד - כשסוני רוצה לעשות את זה נכון - היא מצליחה ובגדול. הפורטים האחרונים של משחקי הפלייסטיישן ל-PC, ספציפית אלו שהגיעו מ-Nixxes, עשויים בצורה מעולה ומתרגמים באופן קרוב למושלם כל פעם מחדש את חווית המשחק של קונסולת ה-Playstation 5 למחשב האישי. לרוב, הפורטים האלו נוטים להגיע עם עדיפות כלשהי לכרטיסי המסך של חברת NVIDIA, שמספקים גישה לטכנולוגיות כמו DLSS, Reflex וכו', ותהיו בטוחים שגרסת המחשב האישי של Horizon: Forbidden West לא זרה להם, ומנצלת את הטכנולוגיות הללו בצורה הטובה ביותר. סדרת כרטיסי המסך GeForce RTX 40 מציגה מגוון רחב של שיפורים לטכנולוגיות שהמשחק מנצל, והנה כל מה שאתם צריכים לדעת עליהן.

DLSS 3

טכנולוגיית ה-DLSS של NVIDIA העלתה את חווית הגיימינג על המחשב האישי לגבהים חדשים בשנים האחרונות בכך שאפשרה לקבל כמות הרבה יותר גדולה של FPS גם על משחקים שיכולים להיות מאוד תובעניים מבחינה גרפית. שימוש ב-DLSS 3, הגרסה החדשה ביותר, עם Horizon: Forbidden West יכול לעשות שינוי עצום בכמות הפריימים שתקבלו תוך כדי שמירה על איכות התמונה. לדוגמה, כרטיס המסך RTX 4090 ללא שימוש ב-DLSS מצליח להריץ את המשחק ברזולוציית 4K כשהגדרות הגרפיקה על Ultra ולהגיע ל-96.5 פריימים לשנייה. הפעלה של DLSS 3 והגדרתו למצב Performance עוזר להכפיל את כמות הפריימים ולהקפיץ אותם ל-183. גם הכרטיס RTX 4070 רואה קפיצה משמעותית בביצועים מ-49 פריימים ל-98, יחד עם ה-RTX 4060, הגרסה ה"בסיסית" ביותר בסדרה, עם ביצועים שעוברים מ-33.1 ל-76.5.

אם נרד מרזולוציית 4K ל-1080p, ה-RTX 4090 לדוגמה מגיע בלי להתאמץ ל-168.3 פריימים לשנייה, והפעלה של DLSS 3, הפעם על הגדרה למצב Quality, מעלה את כמות הפריימים ל-283.2. ה-RTX 4060 יספק כמות מכובדת של 66.8 פריימים, ויראה קפיצה משמעותית ל-121.5. בגדול, די ברור שהקסם הזה שנקרא DLSS 3 עושה עבודה אדירה בלהקפיץ את הביצועים של המשחק.

Frame Generation+Reflex

אחד מהפיצ'רים החדשניים ביותר ב-DLSS 3 הוא Frame Generation, והוא גם הפיצ'ר שמדביל אותו מהגרסאות הקודמות של הטכנולוגיה. השם הרשמי הוא Optical Multi Frame Generation, והוא מנצל את רכיב מאיץ הזרימה האופטי שנמצא רק בליבות כרטיסי ה-RTX 40 כדי לנתח את הפריימים שמוצגים אחד אחרי השני מהמשחק וכשמו הוא - יוצר פריים חדש לחלוטין שנוצר ע"י בינה מלאכותית ביניהם. למאיץ יש את האפשרות לזהות את הכיוון והמהירות בה הפיקסלים זזים מפריים אחד לשני, ואפילו לתפוס מידע עד לרמת הפיקסל כמו חלקיקים, השתקפויות, צללים ותאורה.

על מנת לוודא שהתוספת של הפריימים שנוצרים ע"י בינה מלאכותית לא גורמים לעלייה בזמן התגובה של המשחק לפעולות שאתם רוצים לבצע, הפעלה של מצב ה-Reflex תעשה את העבודה ותגרום לחווית המשחק להרגיש חלקה כמו שצריך. עם Reflex, המעבד והכרטיס הגרפי שלכם עובדים בשיתוף פעולה על מנת למזער עד כמה שאפשר את זמן התגובה - דבר שמאוד קריטי שיהיה לכם במשחק כמו Horizon: Forbidden West כשאתם מתמודדים מול מכונות רצחניות וצריכים לוודא שאתם פוגעים במקומות החשובים.

השורה התחתונה

המקום האידיאלי לשחק בו במשחקי Playstation 5 הוא כבר מזמן לא ה-Playstation 5, הוא במחשב שלכם, עוד יותר טוב עם יש לכם כרטיס מסך של Nvidia, ועוד יותר אם מדובר באחד מכרטיסי סדרת RTX 40. אם התכוונתם לשחק ב-Horizon: Forbidden West על המחשב האישי, ואתם עומדים בקריטריונים האלו - אתם הולכים לקבל את החוויה היפה והחלקה ביותר שתוכלו.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:49 08.05.2024 | גל גל (אורח)

    צעצועים לעשירים בלבד

  2. 2

    13:31 13.05.2024 | Miko Miko (אורח)

    גל - זה פשוט תחביב יקר יותר, בלי קשר למחיר של מחשב בסדר גודל כזה

  3. 3

       | פורסם ע"י