הרשמה

בשעה טובה: Hypercharge מגיע לקונסולות הדור הנוכחי לראשונה

משחק הצעצועים שצבר המון מעריצים מגיע ל-Xbox

אקשן ברמה גבוהה מאוד

קשה להגיד על מוצר כלשהו, במיוחד משחק, אם הוא יזכה לקהילה תומכת שתדאג לדבר עליו בכל מקום שרק אפשר. זה ממש לא המקרה של Hypercharge Unboxed. משחק הצעצועים שיצא בשנת 2020 לביקורות חיוביות צבר קהילת מעריצים לא קטנה שלא הפסיקה להציק לחמשת המפתחים הבודדים שיצרו אותו על עדכונים, וכעת הוא מאיים לפרוץ גם לקהל המיינסטרים עם העדכון הגדול ביותר שלו - יציאה לקונסולות הדור הנוכחי של Xbox.

במשחק אנחנו נכנסים לנעליים של Action Figure מעוצבת אישית, ומשם אנחנו נשלחים לשלבים המותאמים לגודל של הדמות מלאים בצעצועים, רפרנסים לילדות שלכם לא משנה באיזה שנה גדלתם והמון קסם אישי שקנו את לב המעריצים המושבעים של המשחק. כשיצא בשנת 2020 למחשב ול-Switch, המשחק זכה לביקורות מאוד חיוביות בזכות הצ'ארם שלו ומכניקות המשחק שעבדו מעולה, אך קיבל המון תלונות לגבי כמות התוכן שהסתפקה במצב Tower Defense בין שחקנים. מאז המשחק זכה לאינספור עדכונים שכללו הוספה של בוטים, אפשרות לשחק עם עד ארבעה שחקנים במקביל, מצב משחק בגוף שליש כדי שנוכל לראות את הדמות שלנו ובשנה שעברה גם עדכון סיפור מלא הכולל סרטונים בהשפעת סדרות האנימציה של שנות ה-90 (לתשומת ליבכם מעריצי 'X-Men 97).

המשחק יגיע עם כל התוכן לקונסולות הדור הנוכחי והדור הקודם של מיקרוסופט ב-31 במאי, עם הבטחה שיושק בקרוב מאוד גם ל-Playstation כך שלכולם יש סיבות להתרגש לקראת ההשקה. האם אנחנו חוזים כרגע בלידה של להיט? עם כמות הקסם שיש למשחק והנוסטלגיה שהוא מעורר בכל כך הרבה גילאים - סיכוי לא רע שכן. רק אני שמתי לב לדימיון למשחק הצעצוע של סיפור 2 (Toy Story 2: Buzz Lightyear to the Rescue!) האייקוני? כתבו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י