הרשמה

הגיע הזמן: XDefiant מקבל תאריך השקה

משחק חדש שנכנס לחודש מאי

משחק ה-Esport של יוביסופט מתקרב

על XDefiant, השוטר החינמי החדש של Ubisoft שמענו לראשונה כבר ביולי 2021, עברו מאז כמעט 3 שנים וכבר קשה לקרוא למשחק ״חדש״ או בכלל לחשוב שמדובר על אותו המשחק. מאז ההכרזה ועד היום המשחק עבר הרבה מאוד סבבי בדיקה בשלבים שונים של הפיתוח, סבבי הבדיקות אספו המון פידבק מהשחקנים שניסו אותו כשהמשחק עבר כמה שינויים דרסטיים מאז ההכרזה בהתאם לתובנות הגיימרים. עכשיו, אחרי מעל 3 שנות פיתוח ניראה ש-XDefiant הגיע לרמת בשלות עבור השקה מלאה.

XDefiant נעלם מהראדר כמעט לגמרי אז נזכיר שמדובר במשחק יריות תחרותי של שתי קבוצות 6 על 6 שחקנים (בדומה למתכונת של Overwatch) אשר ילחמו אחת בשניה באחד מ-5 מצבי משחק שונים שדיי מוכרים לנו ממשחקים דומים בז׳אנר. המשחק יושק עם כמות גדולה יחסית של 14 מפות לצד 24 נשקים ו-44 תוספות שונות להתאמת הנשקים. XDefiant מתבסס מאוד על יקום הגיימינג של Ubisoft כך ששחקנים יוכלו לבחור דמות מתוך 5 קבוצות שונות שמבוססות על משחקים אחרים של הסדרה כמו Watch Dogs, Far Cry או Splinter Cell. 

XDefiant יושק ב-21 למאי עבור המחשב וקונסולות הדור הנוכחי. השבועות הראשונים אחרי ההשקה יקדימו את העונה הראשונה של המשחק שתגיע באמצע הקיץ. על פי Ubisoft כל עונה תוסיף נשקים, מפות ודמויות חדשות כשעל פי המפתחת, בשנה הראשונה של המשחק היא מתכננת 12 מפות ו-12 נשקים חדשים שיתווספו למשחק.
מה דעתכם על XDefiant? האם הוא משחק ה-Esport החדש? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י