הרשמה

שמועה: סוני במגעים ראשוניים להשקת Helldivers 2 עבור Xbox

שינוי אסטרטגיה או מלחמה על החופש?

אחד בשביל כולם וכולם בשביל אחד

מאז ש-Helldivers 2 הושק לפני קצת יותר מחודשיים, ניראה שכמעט כל יום אנחנו מקבלים עוד ועוד חדשות עליו כשזה מרגיש שכל קהילת הגיימינג אוהבת אותו מאוד. וכשאני אומר מאוד אני מתכוון ללפחות 3 הודעות ביום מאביחי ששואל אותי אם אני רוצה להפיץ איתו דמוקרטיה אינטרגלקטית כשזה מסתיים בדרך כלל במטח 380 מ״מ לתוך הראש שלו. אבל בעוד ששחקני מחשב ופלייסטיישן נלחמים בחרקים ורובוטים אכזריים יש קבוצה של שחקנים שלא מצטרפת לשיחרור החלל ואלו שחקני Xbox, אך יכול להיות שזה ישתנה בקרוב.

על פי מספר שמועות שהתחילו לצוץ בשבוע האחרון באינטרנט, ניראה שסוני נמצאת במגעים ראשוניים להשקה של Helldivers 2 על קונסולות Xbox Series X|S. במידה והשמועות האלה נכונות, מסתמן שזה שינוי באסטרטגיית ההפצה של סוני. Helldivers 2 פותח על ידי סטודיו Arrowhead Games כשהוא מופץ על ידי סוני. לפני מספר שנים סוני התחילה להפיץ את משחקיה גם למחשב אך באיחור של כמה חודשים או שנים בודדות לאחר ההשקה על הפלייסטיישן. בשונה ממשחקים אחרים, Helldivers 2 הושק במקביל גם למחשב וגם לפלייסטיישן עם תמיכה מלאה ב-CrossPlay בין שתי הפלטפורמות.

על פי דיווח שעלה בפודקאסט XboxEra עולה שעכשיו ״סוני קצת יותר פתוחה לרעיון של השקה על מספר פלטפורמות״. בעוד שההשקה של Helldivers 2 על Xbox היא הגיונית מאוד במיוחד בהתחשב בעובדה שהוא מצליח באופן גורף עם עשרות אלפי שחקנים יומיים והכנסות כספיות נהדרות מה-Battle Pass, צריך לקחת את השמועות האלה בעירבון מוגבל. רק לפני מספר שבועות ראינו את המשחקים של Xbox Game Studios מגיעים בפעם הראשונה לקונסולות של סוני, צעד שהגדיל את כמות השחקנים וההכנסות של Xbox ויכול להיות שגם דוחף לאט לאט את סוני להשקת המשחקים שלה על הקונסולה המתחרה.

נגיד שוב פעם, כרגע אלו רק מספר דיווחים מעוממים ושמועות מוקדמות מאוד כשאין אישור לנושא מאף אחד מהצדדים, אך כאשר יהיה לנו מידע רישמי בנושא נדאג לעדכן אתכם.
מה דעתכם על החדשות? האם תקנו את Helldivers 2 על ה-Xbox? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י