הרשמה

קוויק לייב: לא הכל בחינם

חברת id Software, האחראית בין השאר לסדרת קווייק ודום, מתחילה לחשוב על גרסת פרימיום בתשלום למשחק האונליין החדש Quake Live

ג'ון קארמק, נשיא חברת id ומתכנת-העל שלה, אמר בראיון למגזין PC Zone שהחברה מחכה לראות מה יקרה למשחק האונליין החדש שלה, קוויק לייב, "מבחינה עסקית וכלכלית", ולאחר מכן יוחלט אם גרסת פרמיום בתשלום בכלל נחוצה. אפשר לומר ש-id פועלת בשיטת הניסוי וטעייה, מכיוון שהז'אנר עצמו - משחק יריות אונליין מלא בדפדפן אינטרנט - הוא חדש ונסיוני.

הפרסומות לא יהיו רק בצורת באנרי-הפרסום שכולנו מכירים ברחבי אתר המשחק, הפורומים ועמודי הקהילות והקלאנים, אלא גם פרסום בתוך המשחק בזמן אמת. כמובן, כבר אפשר לחשוב על רעיונות לגרסת פרימיום - בתשלום כמובן - שתסיר את הפרסומות.

"Quake Live יחל את חייו כמשחק המפרנס את עצמו מפרסומות בלבד", אמר קארמק. "אך בהחלט יתכן שלאחר מכן ניצור לו לגרסת פרימיום בתשלום, או שתוספות ופיצ'רים מסויימים יהיו בתשלום - אנחנו באמת לא יודעים בוודאות מה יהיה, ונחליט על הכיוון בהתאם להתפתחויות ולתגובת הקהל".

 מקור: CVG

על המשחק:
Quake Live הוא גרסה חינמית חדשה של אחד ממשחקי הפעולה ברשת הכי טובים שנוצרו אי פעם: קוויק 3. מדובר בפרוייקט ניסיוני עבור חברת id, שלוקחת את המשחק המקורי, מוסיפה לו פרסומות ושורה של פיצ'רים לניהול קלאנים, קבוצות וטורנירים, ומתכוונת לשחרר אותו בחינם לרשת. המשחק אמור להכנס לבטא החודש.
עוד פרטים על המשחק.

עוד ב- Vgames:

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:07 15.08.2008 | X X (אורח)

    הכל כסף....

    רק כסף כסף כסף.. כן בהמשך -.- = כעבור יום: "טוב גרסת הפרימיום השתחררה אף אחד לא משחק במשחק החדש שלנו" אולי עם כסף זה יצליח להם -.- סתם מדמיין

  2. 2

    09:09 17.08.2008 | chaospower chaospower (אורח)

    לא נכון

    יש לי תחושה שדווקא יצליח להם מאוד. אבל אף אחד לא יקנה פרימיום P:

  3. 3

    11:14 17.08.2008 | YoAvOn YoAvOn

    בכל מקרה לי אישית נראה משחק קקה

    לא אוהב את הסטייל והגיימפליי של unreal ו quake.. מכבד את זה שאחרים אוהבים אבל ממש לא בשבילי

  4. 4

    21:53 18.08.2008 | Deasper Deasper

    מה נראה לכם?

    ברור שיהיה משהו שקשור בכסף,
    אחרת, בשביל מה הם עבדו? לחינם?

  5. 5

       | פורסם ע"י