הרשמה

משחק האונליין של Spider-Man נראה מושלם בטריילר שדלף, אז למה הוא בוטל?

המשחק, שכלל קרבות אונליין עם עוד אנשי עכביש מול אוייבים מיקומים מקבלים במולטיוורס נשמע ונראה פשוט מושלם. יצאנו לברר למה הוא בוטל

בלי כוח גדול

כבר לפני שלושה חודשים כשההדלפה מ-Insomniac כבשה את כל הכותרות האפשריות, נשבר לנו הלב ששמענו על Spider-Man: The Great Web, משחק אונליין המבטיח להלחם עם חברים בנבלים מרחבי המולטיוורס שבוטל. כעת, שהטריילר למשחק דלף גם הוא ופרטים התחילו לזרום הבאסה התחלפה בשאלה של ממש - איך משחק שנראה כל כך להיט בוטל?

נתחיל במידע - המשחק היה אמור לקחת חמישה שחקנים דרך האונליין עם דמויות ספיידרמן שיהיה אפשר גם לעצב באופן אישי, ולזרוק אותם לגרסאות שונות של ניו יורק מרחבי המולטיוורס להלחם בנבלים שונים מה-Sinister Six. הסיפור של המשחק היה אמור להתחיל בכך שהמולטיוורס נפתח על ידי ה-Scarlet Witch, ומשם להמשיך להכניס עוד דמויות במהלך העונות. אז, איך דבר שלחלוטין היה הופך ללהיט - בוטל?

ובכן מן הסתם שאין תשובה חד משמעית ורשמית, אך מספר מקורות אמינים שדיברו בעקבות הביטולים של EA סיפקו מידע שיכול להסביר גם את הביטול הזה. לפי המקורות הביטולים התרחשו עקב העלאה מצד דיסני באחוז שהם לוקחים מהרווחים מהמשחקים שמשתמשים ב-IP שלהם. ההסבר להעלאה מגיע אחרי ההשקעה של 1.5 מיליארד דולר של דיסני ב-Epic, וכוונה לשותפות בין החברות שתמשך במשך שנים. ההשערות הן שדיסני בכך תמקד את כל הסדרות שלה בידיים של Epic. בתעריפים שנכתבו לפי אותם מקורות הייתה עלייה מ-22% מהרווחים ל33% - וגם זה אחרי שהתעריף היה נמוך יותר בהסכמים הראשונים. לפי המקורות התעריף החדש הוא התעריף למשחקי אונליין, מה שהופך אותם לפרוייקט סופר מסוכן לתפעול עם האכילה ברווחים שנעשת על ידי דיסני והפלטפורמות השונות (Steam).

אין ספק שאנחנו מבואסים מביטול המשחק, ומשערים גם שרוב המעורבים בפרוייקט לא מרוצים מההחלטה. האם היא תשתנה מתישהו? כנראה שלא נדע בזמן הקרוב - אבל מעריצי ספיידרמן לא יצטרכו לחכות הרבה זמן עד שנקבל תוכן חדש ל-Spider-Man 2.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י