הרשמה

מרגש: Senua's Saga: Hellblade 2 יכיל תמיכה מלאה בכתוביות בעברית

באופן חסר תקדים למשחק AAA עלילתי - Hellblade 2 יכיל תמיכה מלאה בעברית

די נו - לא באמת היינו צריכים עוד סיבה להתרגש

גיימינג הוא התחביב האהוב עליי, ובכל זאת לא זכורות לי הרבה כתבות שכתבתי עם כמות הרגש שבה אני כותב את הכתבה הזו. אחד המשחקים המצופים ביותר של השנה הקרובה ודור הקונסולות הנוכחי, Senua's Saga: Hellblade 2, יכיל תמיכה מלאה בכתוביות בעברית!

הסטודיו הבריטי Ninja Theory חשף לפני יומיים את כל השפות שהמשחק יתמוך בהן, ובפעם הראשונה למשחק עלילתי בסדר גודל כזה תיהיה תמיכה מלאה בכתוביות בעברית. למרות שסדרת המשחקים Forza כבר תמכה בשפה בעברית האירוע עם Hellblade שונה כי כאן מדובר בתרגום מלא להרבה כתוביות שיש למשחק. במשחק הראשון קולות דיברו בתוך הראש של הגיבורה Senua כמעט כל הזמן, ונראה כי המוטיב הזה נשמר גם במשחק השני כך שמדובר בעבודה לא פשוטה בכלל לסטודיו.

לא יודע מה איתכם, אבל אני מתרגש כבר לשנות את ההגדרות לכתוביות בעברית כאשר המשחק יצא לXbox ולמחשב האישי ב-21 במאי. המשחק יהיה זמין כבר ביום השקתו במנוי ה-Xbox Game Pass או לקנייה בסכום של 50$ ובאופן דיגיטלי בלבד. בכך המשחק ימשיך את המגמה שהתחילה בשנה שעברה עם Alan wake 2, מעניין מאוד לראות איזה עוד משחקים יעברו ליציאה דיגטלית בלבד השנה ובשנים הבאות. אתם חושבים שמדובר בעבודה של AI? האם בן אדם אמיתי תרגם את הכל? כתבו לנו בתגובות או תתייגו אותו, נשמח לשוחח.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:34 24.04.2024 | גיא גיא (אורח)

    חדשות משמחות, לפני 20 שנה היו אפילו מדבבים משחקים ובשנים האחרונות הפסיקו אפילו לתרגם. אפשר לקוות שעוד משחקים ימשיכו בדרך הזו.

  2. 2

       | פורסם ע"י