הרשמה

פרטים חדשים על הרחבת הסיפור של GTA V נחשפים

הסיפור של GTA V יכל לקבל את טרבור כסוכן חשאי

מי מפחד מהסוכן החשאי?

בשלב הזה אנחנו כבר יודעים בוודאות ש-GTA V היה צריך לקבל כשלוש חבילות הרחבה שונות (כל אחת שמתמקדת בדמות אחרת) שיוסיפו עוד תוכן לסיפור הראשי של המשחק. למרות שעד היום Rockstar לא אישרה את הפרטים באופן רשמי אבל הודיעה על הפסקת הפיתוח לסיפור ב-2017, מה שהתחיל כאוסף שמועות לפני כ-10 שנים הם היום הרבה מאוד פרטים שמתחברים אחד לשני בצורה מושלמת ומאשרים שהמפתחת התחילה להפיק את הרחבות הסיפור המעניינות כל כך שלא ראו אור יום מעולם. וגם עכשיו, כש-GTA VI כבר נמצא באופק הקרוב, אנחנו ממשיכים לגלות פרטים חדשים על מה שיכולנו לקבל עם אותן חבילות הרחבה מדוברות.

בזכות כורה מידע שחפר בקבצי המשחק אנחנו יודעים שההרחבה המתוכננת הראשונה הייתה צפויה להיקרא Agent Trevor בעוד השתיים האחרות היו בעלות שמות קוד כמו ״אפוקליפסיית זומבים״ ו-״פלישה חייזרית״. לפני כשבועיים שלושת השחקנים של הדמויות הראשיות ישבו לדבר בפודקאסט של GTA כשהם מדברים גם על הרחבות הסיפור שלא יצאו. השחקן של Trevor סטיב אוג (Steve ogg) אמר: ״היה לנו משהו מגניב מאוד, שכחתי שזה היה צריך להיות DLC שבו טרבור הוא סוכן חשאי. הוא עובד עבור הממשל ורשויות החוק. צילמנו מספר דברים כמו גיימס בונד טרבור, הוא עדיין משוגע אבל הוא מתאמץ מאוד להידמות להיות סוכן. צילמנו מספר דברים ואז זה פשוט נעלם ו-Rockstar לא עשו את זה או המשיכו עבודה על זה.״

הפרטים החדשים על ההרחבה שמתמקדת בפושע המשוגע ללא ספק מעניינים מאוד ועולה מהם תחושת החמצה קשה במיוחד. הרחבה שבה טרבור יגוייס על ידי הרשויות ויעבוד עבורם כסוכן חשאי נשמעת בדיוק כמו הכיוון הלא צפוי שהסיפור יכל לקבל וזה רק הופך את כל העניין לעוד יותר מעניין כשגם מכניסים בחשבון את הצעצועים של ג׳יימס בונד שכבר היו במשחק.
מה דעתכם על הרעיון של ההרחבה הזאת? האם הייתם קונים אותה? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י